Hop til indhold
  • 0

LK IHC Administrator mangler efter opgradering.


Steen Schmidt
 Share

Spørgsmål

Jeg har opgraderet firmware på cont. og software på min pc til ver. 2.6. Men ved samme lejlighed er LK IHC Administrator programmet forsvundet.Jeg har prøvet en bruger def. install. men der er det heller ikke, er der andre der har det problem? [img size=168]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/Udklip-8d11b66ee921aabf7ce13b7d0f3e4e25.JPG

post-529-13549256721079_thumb.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

12 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Problemmet er beskrevet i tidligere tråde. Der er umiddelbart to løsninger:1) Åbn controllerens forside, herfra kan du tilgå "Administrator" -eller..2) Gå til mappen på din pc, hvor LK ihc er installeret (eks. C:\Programmer\LK IHC Control\IHC Viewer\jws)og klik på administrator (lav genvej til skrivebord)mvh Brian

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

ABO skrev:

Hej med jerBrug dog bare den link der ligger under : LK IHC Control og LK IHC Controller - USB (og læg evt. denne på jeres skrivebord)Det er set før at I gerne vil gøre det så svært som overhovedet muligt...ABO
Øh, nu er jeg sq ikke helt med... Jeg synes ikke at den foreslåede løsning er vanvittig svær. Men hvis det kan gøres nemmere, så er det da altid værd at kigge på.Jeg har dog lidt problemmer med at få det link du snakker om til at gå til "administrator". Specielt når man nu er tilsluttet via netværk.Faktisk tror jeg at den løsning du har fundet tager prisen som den sværeste.Mvh Brian
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

ABO skrev:

Hej Brian"SNS" har på intet tidspunkt skrevet noget om at tilgangen var via LAN - derfor denne undren...Genvejen via USB jeg henviser til er blot den LK har lavet... Ja, hvad er hurtigst?ABO
Ok. Men så bare for at forsætte ordkløveriet. Så skriver jeg i punkt 1) "Åbn controllerens forside, herfra kan du tilgå "Administrator". Er det så ikke det samme som det du foreslår???Og så for at gøre det nemmere foreslår jeg i punkt 2)at man kan lave en genvej direkte til "administrator" på skrivebordet. Og så tak til Jacob for den edit så den åbner direkte på netværk, det er super.Men udover diskussionen om hvem, der gør noget sværere end det er... så er jeg egentlig mere interreseret i om sns har fået det til at virke???
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Nemlig...Den burde ligge her: C:>Programmer>LK IHC Control>IHC Viewer>jws>Og så skal du bare vælge den *.jnlp fil som du gerne vil åbne.PS. Kan godt forstå at det er lidt svært at finde, ud fra det der er tilbage af min beskrivelse længere oppe i tråden. Det ser ud som om at det nye layout her på siden spiser mine back\slash.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok