Hop til indhold
  • 0

Hjælp til Uni 300 Dimmer


ok-IHC-user
 Share

Spørgsmål

Hej alle sammen.. Jeg har en uni 300 dimmer som jeg ønsker at opkoble så der er memory 1 og 2 på samt op og ned og sluk alt..Det er fornudet på følgende: Alle indgange kører ned til en 24V output Kan det lade sig gøre og er der eventuelt nogen der kan lave et hurtigt program.. nu har jeg snart brugt 10 timer på at få det til at køre..:)

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

[file name=hele_hus.vis size=754000]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/hele_hus.vis[/file] Hej JJJ.adressen er 4.01 - 4.04Jeg har vedhæftet fil over hele hjemmet. Det er under spise stue der skal være en dimmer.Den skal styre af den kontakt med 2 knapper som hedder spisestue > ved køkken.håber i det kan lade sig gi sig :)

hele_hus.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har slettet den "Bruger defineret udgangsprodukt" der var under spisestue.Slettet "UniDimmer touch" under stue (Det var den dimmer, der brugte 4.01 - 4.02 - 4.03).4.04 Var IKKE brugt på dimmer, men til. Tryk 4 tast 2 dioder - LED (øverst) - Entré - Fordør.Og den har jeg ikke gjort noget ved. Det betyder at du ikke kan bruge Memory 2 på dimmerenDu har dog andre ledige udgange på dit modul. I følge dit program. Men jeg kan jo ikke se om det er sådan i "virkeligheden ".Under Spisestue.Indsat "UniDimmer 2-tast bejtent".Indsat " 1.2.01.c. Fortrådet simpel dimmer styring for 1 og 2 tast betjening"Forbundet tryk og sluk alt.Men du må lige skrive tilbage omkring.1. Er du sikker på om ledningen fra Output-modul 4.04 går ned til UniDimmer.Eller går den til Tryk 4 tast 2 dioder - LED (øverst) - Entré - Fordør2. Hvad skal gemme/aktiver Memory på dimmeren (hvis du skal bruge denne funktion..?) [file name=Hele_hus_d.zip size=42017]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Hele_hus_d.zip[/file]

Hele_hus_d.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok