Hop til indhold
  • 0

Midlertidig ann. af FB 1.4.03a


TheDexterTeam
 Share

Spørgsmål

Hej,Vi har feåt sat en række indv. pir op, hvor vi bruger FB 1.4.03a. Vi har dog brug for midlretidigt, at kunne frakoble (og efterfølgende tilkoble)den FB så vi kan gå frit rundt i huset uden at lyset tændes i pir rum hele tiden (når skumring er on). Hvordan kan det blive muligt - det kræver vel en (ny) FB og hvilken?Det er ligefør man skal have et par 6 tryks wireless i sit køkken til at styre specialfunktioner (som ovennævnte) eller hvordan gør I andre....jeg tænker på placering m.v. af ovenvævnte tryk?Hilsen Torben Brøndum

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hvis du ikke har et skumringsrelæ på, vil jeg foreslå at du benytter 1.1.01.c til at styre om PIR skal virke eller ej.Træk udgangen fra 1.1.01c over på indgang for skumringsrelæ på 1.4.03aSå skal du blot ha' et tryk til Kip indgangen på 1.1.01c.Jeg har en touchskærm i køkkenet, og på den sætter jeg specielle funktioner i gang.Ellers ville mit forslag også være at sætte det et sted i køkkenet, hvis køkkenet altså er et centralt sted i huset ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej,Mange tak for svar :-)Jamen det virker jo selvfølgelig - har lige prøvet :-)Nu har jeg skumring - den ene går til udelys...jeg skal så lige have sat skumring 2 op til indelyset. Så er det jo bare af slukke skumring 2 med 1.1.01c i den ønskede periode.Men jeg skal også lige have lavet en sluk alt der samtidig lige får tændt skumring 2 igen så alt er ved det gamle.Jeg har tænkt på trykfølsom skærm også: hvad er det du bruger og hvad med software ford et er vel ikke via serviceview du gør der der specielle ting? Bruger du eks. housekeeper eller?Hilsen Torben Brøndum

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jakob Bruun skrev:

Hvis du ikke har et skumringsrelæ på, vil jeg foreslå at du benytter 1.1.01.c til at styre om PIR skal virke eller ej.Træk udgangen fra 1.1.01c over på indgang for skumringsrelæ på 1.4.03aSå skal du blot ha' et tryk til Kip indgangen på 1.1.01c.
Hej igen...jeg er lige tilbage i denne tråd ;-)Nu har jeg udv. skumring men har alligevel gjort som du skriver - det virker fint: På min 1.04.03a har jeg dels den udv. skumring men så også min "interne" hvor jeg via 1.1.01c kan afbryde "indgang for skumring" manuelt selvom min udv. skumring stadig er ON.Men der sker alligevl noget mærkeligt: Min udv. skumring tænder om eftermiddagen som planlagt som mine indv. pir bliver aktive, men når klokken er 23.59.59 så afbrydes (OFF) min indgang for skumring på 1.04.03a og min Indv. POR tænder så ikke lyset i huset længere.Tænder så manuelt min skumringsindgang, så er det som det skal være: indv. pir virker (naturligvis) igen.Hvorfor afbydes min indgang for indv. skumring på det nævnte tidspunkt mon?Hilsen Torben Brøndum
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok