Hop til indhold

50 Hz Brum


Recommended Posts

Hej AlleNy i dette forum - har netop kastet mig ud i installation af IHC i min tavle men ....Mit anlæg som jeg forsyner fra en stikkontakt, der forsynes fra udgangen på et 230V output modul - Brummer med en høj karakteristisk 50 Hz tone - ØV :(Når jeg sætter anlægget direkte på en gruppeafbryder er der intet ... Men kobler jeg den ind over IHC modulerne - ja så brummer det ...Jeg styrer tænd og sluk med et lavvoltstryk og en funktionsblok der hedder "kip blok med tænd, sluk og timer fuktion"Er der nogen der har nogle gode råd ??vhThomas

Link til kommentar
Del på andre sites

HejMeget tyder jo på at støjen kommer via din forsyning til anlægget. Hvis det er 50Hz brum kan det skyldes at forholdet mellem din nul og fase ikke er korrekt. Har du kun en fælles nul i din tavle? Støjen kan også kopmme fra andet udstyr med switch mode powersupply. Feks 24 v strømforsyning til IHC! Ligger din forsyning tæt op af denne? Det kan også være andet udstyr i huset. Prøv at slukke disse (TV, PC, lysdæmper mm.) for at udelukke disse.MojnAlsome

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok