Hop til indhold

pir sensor til alarm


Recommended Posts

HejJeg skal til at forberede til alarm i vores nye hus. Jeg har tænkt mig at montere en lille switch i karmen på vores døre og vinduer således at alamen går igang ved opluk, desuden skal switchene have den funktion så jeg kan se om alt er lukket via en lille touchskærm som kommer til at hænge i entreen "så vi slipper for at rende hele huse rundt for og se om alt er lukket"jeg er dog lidt i tvivl om jeg skal montere pir sensorer også og evt. hvor mange (er normalt)??Jeg ville forsøge at få skærmen til at virke som kode tastetur til alarmen, da vores entre også forbinder til garagen, det var også min hensigt at skærmen skulle virke som post melder.....nå i bund og grund var det bare antallet af pir sensore jeg var int. i at høre om... og evt. om det er nødvendigtCarsten

Link til kommentar
Del på andre sites

HejBlot en kommentar i forbindelse med antallet af PIRJeg har valgt kun at montere magnetkontakter på for- og bagdør, samt terrassedør, og så opsætte PIR i alle rum. Jeg benytter dem ikke alene til alarmformål, men også til styring af lyset. For eksempel slukke det efter glemsomme sjæle, efter at rummet er forladt :-)Hilsner Ole

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok