Hop til indhold
  • 0

Ø80 wireless lampeudtag med dimmer montage


Peter286
 Share

Spørgsmål

Hej igen, 

Nu er lampen købt og nu skal jeg så til at montere. 

Jeg har valgt at jeg bare køber en ø80 med dæmper og montere i loftet, da jeg selv kan klare det uden elektriker. 

Når den så er monteret, hvilket produkt vælger jeg så i min installation? 

Datalinie produkter - output - lampeudtag

Eller

Wireless produkter - output - lampeudtag

Eller

Wireless produkter - dommer - lampeudtag dimmer

Og hvilken FB bruger jeg? 

 

Lampeudtaget er idag trådet direkte på output modul og via controlleren med viewer 

Men hvordan gør jeg, vis gerne med billeder

Link til kommentar
Del på andre sites

4 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
15 timer siden, Peter286 skrev:

Lampeudtaget er idag trådet direkte på output modul og via controlleren med viewer 

Men hvordan gør jeg, vis gerne med billeder

Mht. den fysiske installation, så skal du finde jord, nul og fase i loftdåsen og forbinde til det nye wireless udtag. Den nuværende tændledning sætter du en muffe på. Hvis du er tvivl om dette, så få en kyndig til at hjælpe dig.

I Visual må du finde den FB der styrer det nuværende lampeudtag og så fx erstatte den som i forslaget herover, hvor du linker input til det/de samme tryk og output til det nye udtag i stedet. Der skal også linkes en tilbagemelding mellem udtaget og FB'en.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2 minutter siden, Claus Skovgaard skrev:

Mht. den fysiske installation, så skal du finde jord, nul og fase i loftdåsen og forbinde til det nye wireless udtag. Den nuværende tændledning sætter du en muffe på. Hvis du er tvivl om dette, så få en kyndig til at hjælpe dig.

I Visual må du finde den FB der styrer det nuværende lampeudtag og så fx erstatte den som i forslaget herover, hvor du linker input til det/de samme tryk og output til det nye udtag i stedet. Der skal også linkes en tilbagemelding mellem udtaget og FB'en.

Ja men hvis nu der ingen fast fase er i dåsen, kan jeg så ikke bare slå udgangen konstant til på det gamle lampeudtag i visuel og så lave et nyt lampeudtag som jeg linker op og koder? 

 

Jeg bruger ikke udgangen til andet og kan godt leve med at der i ihcremote er et lampeudtag mere som altid står til on

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok