Hop til indhold
  • 0

Ledningsføring til automatisk åbning af garageport


Hmlfc
 Share

Spørgsmål

Hej.

Jeg har en garageport som jeg ønsker at åbne ved hjælp af et tryk eller kodetastetur.

Men jeg sørger hjælp til at ledningsføre ud styringen i garageporten rigtig.

Jeg har vedhæfte terminal oversigt og menu settings. Porten er en Comfort 220.2 fra Marantec.   (Fuld manual http://www.thegaragedoorcentre.co.uk/download/Marantec Comfort.pdf )

Håber nogen kan og vil hjælpe.

På forhånd tak

Terminal.png

Menu_settings.png

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Okay. Så på en 230 volt output IHC udgang sætter jeg et slutte relæ. Som er indstillet til en puls. ved tryk på kontakt eller kode tastetur....  Her igennem relæet går + plussen på 24VDC. til klemme 1+2. Og udenom en minus direkte på klemme 3.    Må man tage de 24 VDC plus fra  IHC 24 Volt power 72W mondulet?     

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2 timer siden, Hmlfc skrev:

Her igennem relæet går + plussen på 24VDC. til klemme 1+2. Og udenom en minus direkte på klemme 3.    Må man tage de 24 VDC plus fra  IHC 24 Volt power 72W mondulet?     

Du skal udelukkende koble klemme 1 og 2 gennem relæet. Ikke noget med at koble IHC 24/0V til din garageportstyring. Diagrammet viser at styringen selv har en 24V udgang (fx til at trække en fotocelle).

Prøv til en start at kortslutte klemme 1 og 2 manuelt for at sikre dig det åbner og lukker porten.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, Claus Skovgaard skrev:

Du skal udelukkende koble klemme 1 og 2 gennem relæet. Ikke noget med at koble IHC 24/0V til din garageportstyring. Diagrammet viser at styringen selv har en 24V udgang (fx til at trække en fotocelle).

Prøv til en start at kortslutte klemme 1 og 2 manuelt for at sikre dig det åbner og lukker porten.

Tak Claus.

En kortslutning åbner & lukker porten... Mange tak...

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok