Hop til indhold
  • 0

LK IHC Tastatur med brugerkoder


Familien Thingholm
 Share

Spørgsmål

Hej alle

Har prøvet at lave så vores rengøring kan slå alarmen til og fra på vores LK IHC tastatur med deres egen brugerkode. Jeg ville gerne logge hvornår de har været her og hvornår de er gået igen.

Har prøvet FB 6.1.04.b og FB 4.1.14.a.

De har fået tildelt brugerkode nr. 6, da jeg så burde kunne styre hvilke dage og tidespunkter de skal have adgang på, men kan ikke få det til at virke rigtigt. Når brugerkode 6 er indtastet, skifter alarmen status uanset om det er inden for tidsrummet eller ej. Det virker fint med puls udgangen, men "Udgang for brugerkode nr. 6" forbliver ON hvis det er udenfor tidsrummet, hvilket ikke er hensigtsmæssigt da jeg bruger den til at sende en sms om at koden er tastet.

Havde tænkt det således:

Om morgenen taster vi brugerkode 1, som sætter alarmen til. Rengøringen taster brugerkode 6 som slår alarmen fra, og vi får en sms på "Udgang for brugerkode 6 = 0n". Når rengøringen er gået taster de brugerkode 6 for at slå alarmen til og vi får en sms på "Udgang for brugerkode 6 = OFF". Når vi kommer hjem taster vi brugerkode 1.

Umiddelbart virker det, men "Udgang for brugerkode 6" og "Udgang for brugerkode 1" står ON når jeg kigger i Serviceview, hvilket ikke er rigtigt.

Håber det er forståeligt

Udklip.JPG

Link til kommentar
Del på andre sites

0 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

Der er ingen der har svaret på dette spørgsmål endnu

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok