Hop til indhold

Valg af komponenter - og evt. cirkapriser


Recommended Posts

Hej.Jeg er nok ved at få taget hul på en omgang IHC. Jeg har dog ikke styr på, hvad jeg skal bruge. Der skal jo nok en elektriker ind over snart, men jeg vil alligevel gerne høre på valg af komponenter, for at få en ca. merpris for IHC-installationen.Jeg skal bruge:[ul][li]9 lysdæmpere, evt. 400 UNI á 684,-[/li][li]5-10 tænd/sluk for alm. kontakter (ved ikke om det er nødvendigt. Det er mest til "sluk-alt" funktionen)[/li][li]Controller - hvad vælges her? Er det Wireless controller med viewer t. 4.995 på billigihc? Eller skal der flere ting til eller måske en helt anden controller[/li][li]Stømforsyning, input, output... hvad er det og hvad skal man have?[/li][li]Bevægelsessensor. Lyder cool. Hvad med kablingen?[/li][li]Ringeklokke. Hvad gør man lige med den? Er der en IHC ringeklokke?[/li][li]Andet, som man bør have nu hvor det nok bliver IHC?[/li][/ul]I det hele taget søger jeg nok en guide til hvordan IHC bygges op afhængigt af, hvad man vil have. Er der sådan et guide et sted på nettet?Hilsen Anders

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok