Hop til indhold
  • 0

Kip med timer + kip uden timer på samme knap


Thomas Thomsen
 Share

Spørgsmål

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hejundskyld at jeg bryder ind i denne tråd, men kan du ikke lige skære det ud i pap for mig.:blink:

Hvis du åbner filen og højreklikker på den blok jeg har lavet, så kan du gemme den Når du har gjort det, så åbner du dit eget projekt og henter den frem fra funktionsblokkene Resten burde give sig selv, ellers må du lige sige til
Når jeg højreklikker på filen og gemmer den er det en zip fil og inde i zip filen er der en .vis fil, hvad skal jeg gøre med den.:S
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej..Jørgen Clevin, her.. smiler..Det han mener med at åbne filen og højreklikke, er.Når du har downloade zip-filen, pakker du den ud. Så åbner du vis-filen. (Det er det format som LK IHC Visual 2.0 programmet gemmer i)I Funktion vinduet vil du så kunne se Jakobs funktionsblok ( FB ) og det er den du skal højreklikke på for at gemme den på din computer. For eksempel kan du oprette en ny mappe der heder"FB fra IHC User" og gemme Jakobs FB her i.Når du så åbner et nyt projekt vil du nu kunne finde FB´en ved at højreklikke på en af lokaliteterne i funktionsvinduet. For eksempel. Stue, vælg FunktionsBlokke, her vil du kunne se den nye mappe "FB fra IHC User" og i den ligger FB´en.. (Du skal lukke programmet, før du kan se den nye mappe under Funktions blokke)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jo det er Visual 2 (Det er den Controller der kan modtag trådløse signaler)Så de FB kan du ikke bruge i din Controller. :( :whistle: :whistle: :whistle:Hov... Det er først nu jeg for set at vi er inde under Visual 1, Jeg trykke bare på Feeds linkes fra min Igoogle..Undskyld..:blush: Når men det er lidt det samme du skal gøre. Pak zip-filen ud og åbne IHC-filen..:silly: Og så gør du sådan her.. (Det er kopier fra hjælp i IHC Visual 1.)Gem funktionsblok Man gemmer en funktionsblok ved at markere den og trykke . Man kan også højreklikke på den og vælge "Gem" i popup boxen. Herefter fremkommer der følgende dialog: [img size=488]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/IHC_1.jpg BibliotekHer markeres det bibliotek, hvor funktionsblokken ønskes gemt. Er man ikke tilfreds med de mulige biblioteker kan man oprette et nyt. Dette gøres via menupunktet 'Bibliotek' ->'Rediger FB bibliotek". Man er i så fald nødt til først at lukke dialologen ved at klikke på "Annuller"-knappen, og så vende tilbage når man har oprettet det nye bibliotek. Til hver bibliotek bliver der oprettet en fil på harddisken. Dette er nærmere beskrevet i afsnittet "Udveksling af funktionsblokke og funktionslinks mellem 2 computere". Menu katagori Dette er den menu, hvor funktionsblokken vil blive vist når man senere skal vælge den. Man kan frit skrive en ny menu, som så vil blive medtaget sammen med de øvrige menuer. I det viste tilfælde vil man senere kunne indsætte funktionsblokken ved at vælge Indsæt->FunktionsBlokke->Åbningstider->Skole åben Man kan også oprette flere nivauer af menuer ved at adskille det enkelte nivau med /, f.eks Lysstyring/Udendørs Lysstyring/Indendørs Funktionsblokke i bibliotekHer listes hvilke funktionsblokke, der er gemt i det bibliotek, der er markeret i feltet "Bibliotek" og i den katagori, der er markeret i feltet "Menu katagori". Hvis man vil se alle funktionsblokke i et bibliotek kan man markere [Alle katagorier] i "Menu katagori". Når man efterfølgende markerer en funktionsblok i listen, vises hvilken Menu katagori den pågældene funktionsblok tilhører. Funktions beskrivelseHer vises den note, som man har indtastet i den markerede funktionsbloks note-felt under funktionsblokkens "Egenskaber". Denne note vil også blive vist i statuslinien når man vælger funktionsblokke. Når man klikker på "Tilføj"-knappen gemmes funktionsblokke og dialogen lukkes. Hvis der tidligere er gemt en funktionsblok under samme navn, skal man acceptere at den tidligere version bliver overskrevet eller annulere. Hvis man klikke på "Annuler"-knappen lukkes dialogen uden at funktionsblokken gemmes.

post-726-13549256661743_thumb.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok