Pingo Skrevet November 15, 2015 Rapporter Share Skrevet November 15, 2015 Jeg bor i en gammel lejlighed med en meget lang entre, hvor der er kun enkelt kontakt til lyset, som er anbragt ved hoveddøren.Jeg vil gerne kunne tænde og slukke lyset i den anden ende af entren også og har derfor udskiftet kontakten med en IHC Wireless Kombienhed <<http://www1.lk.dk/katalog.jhtml?EANnummer=5703302127035> i den anden ende. I den eksisterende kontakt er der 2 tilslutninger: En med fase og en med ledning med nul samt en ledning, der fører nullen videre til en kontakt på den anden side af væggen. Jeg har samlet disse to med en samlemuffe og har trukket en ledning ud, som jeg har monteret i kombienhedens mellemlednings-tilslutning, hvorfra jeg så har lavet en lus over til kombienhedens nul-tilslutning. Fasen har jeg monteret i kombienhedens fase-tilslutning, og kombienheden og batteritrykket er herefter programmeret til at 'snakke sammen'. Jeg kan nu tænde og slukke for lyset på hvilken enhed, jeg ønsker, så alt er næsten perfekt og i orden. Eneste problem er, at hver gang jeg tænder lyset - uanset på hvilken enhed jeg gør det - så står lyset og og blinker med en frekvens på ca. ½ sekund. Belysningen består af en ganske almindelig glødelampe på 60W, så jeg kan ikke gennemskue, hvad dette blinkeri skyldes, eller hvad jeg har gjort galt ..? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts