Hop til indhold

IHC - Alarm pakke


Recommended Posts

Hej,Jeg er meget nybegynder mht. IHC, så nu prøver jeg lige at spørge.Vi skal bygge hus og har i den forbindelse bestilt en IHC-grundpakke. Vi havde faktisk også bestilt en IHC-alarmpakken, men pga. prisen på 30 kilo valgte vi den fra igen og så er mit spørgsmål.Kan vi montere den senere, hvis vi gerne vil have den alligevel ?Kan man selv gøre det eller kræver det lidt viden ?Er det noget med, at man kan skifte "låsekontakten" i døren, så den kan styres af kodetasteturet ? Er det godt eller skidt ?Og til sidst. Kan det overhovedet betale sig at købe IHC-alarmpakken ift. at købe fx. en PowerMax alarm ?Mvh. Michael

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej !Det smarte ved IHC alarm er jo netop at det hele er integreret i en enhed. Så du kan programmere alle de sjove ting sammen med alarm. Sensorer kan bruges til flere ting. Feks pir sensorer. Ligeledes kan IHC'en jo styre lys ved alarm - eks slå alt fra eller blinke med det hele, muligheder er mange ;)De 30.000 kr er vel med en del montering ? For det lyder dyrt. Hvor stort er huset ? En ide var måske, hvis du vil spare penge her og nu - bare at få trukket kabler til sensorer og så montere resten senere..Jeg er i hvert fald glad for alarm delen - for det er ret genialt..

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Det er faktisk en rimelig pris. Jeg har for nylig afgivet sådan et tilbud. Har efterfølgende lavet installationen og senere efterkalkuleret på den og det holdt kun lige med timer og materialer. Men hvis man sammenligner andre alarminstallationer er det jo mere kostbart. Man kunne jo tage en Powermax fra Solar og så bruge de potentialfrie kontakter til signaler til IHC. //Henrik

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg syntes nu stadig 30.000 lyder af en del. Hardware er vel ca 10.000 og da de alligevel skal trække kabler - så er det da til den dyre side.Og jeg ville foretrække at have det hele i en enhed, så går det i stykker eller der bliver problemer - så er der en mand som kommer og laver det ! Men smag og behag er forskellig ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

h2o skrev:

Hej !Det smarte ved IHC alarm er jo netop at det hele er integreret i en enhed. Så du kan programmere alle de sjove ting sammen med alarm. Sensorer kan bruges til flere ting. Feks pir sensorer. Ligeledes kan IHC'en jo styre lys ved alarm - eks slå alt fra eller blinke med det hele, muligheder er mange ;)
Vil det sige at en Alarm PIR kan bruges som alm. PIR, når alarmen ikke er slået til ???MvhThomas
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok