Hop til indhold

Røgsensor Fejl


Soylant
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Jeg har været ved at rette i min alarm tavle og har haft rykket lidt på mine moduler, men nu har jeg fået en sjov fejl på mine røgsensorer.

alt virker perfekt, men hvis jeg tager en smøg og blæser røg op i den aktiver den godt nok som den skal og min interne lydgiver starter med at hyle og lyset blinker, og jeg kan så resette den på et tryk i køkkenet og så stoppe lydgiveren og den stopper med at blinke med lyset, kigger jeg så på sceneview skriver den også "manuelt afstillet" men den bliver ved med at blinke rødt i alarm i sceneview og på mit visility selvom jeg laver reset, og det sjove er at når det sker virker halvdelen af mine wireless tryk ikke mere, men går jeg ud og fjerne OV fra røgalarmen og venter 20 sek. så virker de wireless tryk igen og alarm fejlen er væk.... nogen der har en ide til hvad jeg kan ha lavet forkert ??

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok