Hop til indhold

Dødt Lampeudtag

Recommended Posts

Hejsa,

Jeg skal lige høre om der er nogle der har været ude for tilsvarende.

Jeg har et IHC wireless lampeudtag, som jeg har koblet til en lampe hvor der sidder to LED pærer med dæmp.

Det har kørt i et halvt års tid uden problemer - nu her til aften gik lyset pludselig ned på svagt blus, uden at jeg tænkte mere på det - så tændte jeg det op via. en kip kontakt så det gik op på fuld styke - der var så en svag blinken i pærene (imens de lyste for fuldt blus), hvilket der ikke plejer at være, hvorefter jeg mistede muligheden for at styre udtagt.

Herefter begyndte det at lugte fælt ud af udtaget, og jeg skyndte mig så ud og slå HFI'en fra, og skrue udtaget ud - der var ikke noget at se på udtaget, og i det jeg tændte igen for HFI'en tændte lyset (med den svage blinken) - jeg kunne ikke styre udtaget, men det er formentligt fordi jeg med HFI'en også slukkede for controlleren. Jeg turde ikke afvente at controlleren kom op igen, og koblede fra i HFI'en igen, og pillede fasen ud af udtaget.

Jeg er ikke meget for at koble det til igen for at se om jeg kan styre det.

Er der nogen der har oplevet noget lignende?

Mvh

Brian

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok