Reinhold Skrevet August 20, 2013 Rapporter Share Skrevet August 20, 2013 Hej - Jeg overvejer at placere mine wireless dæmpere på loftet for at slippe for dem i mit bryggers hvor tavlerne sidder, men er det dumt? Blir' det besværligt at linke til controlleren og er der nogle der har en fornemmelse af hvor meget kortere deres levetid bliver af at sidde på loftet hvor temperaturen jo er lidt anderledes? Alle holdninger er velkomne //Reinhold Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
diskoboy Besvaret August 25, 2013 Rapporter Share Besvaret August 25, 2013 Jeg har målt temperaturen på mit loft til 47 grader en varm sommerdag. Har faktisk ikke målt den de dage i vinter vi havde minus 16 omkring Roskilde. Mine wireless dimmer sidder ved el-skabet... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Reinhold Besvaret August 26, 2013 Forfatter Rapporter Share Besvaret August 26, 2013 Jeg har til en start monteret mine dimmere på loftet, så må vi se om de kan holde til det Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts