Hop til indhold

B&o Program


Recommended Posts

  • 1 month later...

Jeg er ikke helt sikker men for at div Bang Olufsen kan snakke sammen med eks vis IHC skal det vist igennem en masterlink gateway, så kan du til gengæld også gøre mange andre ting,

 

nu ved jeg ikke lige hvad du vil med beo 4 og ihc, er det bare for at dæmpe lidt lys kan du købe en lysdæmper fra LK som du sætter i i stedet for lys kontakten den kan både styres fra en BEO4 og samtig bruges som alm afbryder

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Jeg er ikke ved min egen pc, så jeg kan ikke se præcist hvordan det har gjort, men du skal indsætte FUGA B&O IR modtageren i dit program som et input produkt, lidt ligesom du indsætter et alm. tryk. Dermed får du adgang til de 16 indgange der ligger i B&O IR modtageren (svarer lidt til et 24 v. input modul, som også har 16 indgange), og så kan du programmere det på samme måde som et alm. tryk ved at trække indgangene (f.eks. Light + 1 på Beo4) over i de funktionsblokke hvor du vil kunne tænde med fjernbetjeningen.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok