Hop til indhold
  • 0

Findes der en XML guide


Kenneth Østerballe
 Share

Spørgsmål

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Jeg synes det er nemmest at programmere det i IHC Visual.. Jeg roder kun i XML-koden når jeg skal oprette nye produkter, og der har jeg lavet en lille guide som står inde under guides ;)Jeg tror ikke der findes nogen guide til den syntax. Men det kan man jo forholdsvist nemt lave.. Hvis man nu sidder og laver en tom funktionsblok, og ser hvordan den ser ud, og tilføjer lidt, kontrollere igen, osv. Så kan man jo se hvordan det skal være ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Der er da ikke noget forkert i at spørge..Det er jo heller ikke en guide til at lave funktionsblokke, men til at lave produkter :)Sådan noget som en motor til et vindue, der er jo ikke rigtig noget produkt der passer til.. Det kunne dog være meget rart at vide hvordan man lægger flere symboler ind til produkterne.(Ligesom det også ville være rart at kunne lægge flere ind til SceneDesign)God fornøjelse med XML-programmeringen, hvis du altså går i gang med det.Hvis du gør, så spørg endelig hvis der er noget du ikke kan gennemskue, så skal jeg eller en anden nok se om vi kan se den gyldne tråd :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Gæst IBISystem.dk

Hej KennethSend mig en mail, så finder vi ud af nogetjeg er selv igang med den store XML kortlægning og mangler klart en exstra konsulent.LK gør det ikke nemt :-)/Allan

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok