Hop til indhold

Krydsfelt


Goose
 Share

Recommended Posts

Hej alle

 

Jeg sidder og overvejer at bygge et mindre krydsfelt om omkring en UF150-18 tavle. Men jeg er i tvivl om hvorvidt jeg SKAL bruge IHC Net konnektorer i den eller om jeg kan bruge Lexcom konnektorer feks. 250. Vil den passe i tavlen ? Jeg er også meget lydhør hvis nogen har gode forslag til andre måder at bygge det op på.

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

hej

 

hvordan sidder din tavle ?? mine tavler sidder i alm. skabe som er 60cm. så jeg har sat et LK patchpanel beregnet til rack op i toppen af skabet passer rimelig godt i bredden og så har jeg sat en 16 port gigabit switch op under den og så bare 20cm patchkabler her imellem, det gode ved LK patchpanel er at du kan bruge Lexcom konnektore så du ikke skal til at bruge punchtool osv. 

 

ved ikke om du kan bruge det til noget, men det er sådan mit er lavet :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

hej

 

hvordan sidder din tavle ?? mine tavler sidder i alm. skabe som er 60cm. så jeg har sat et LK patchpanel beregnet til rack op i toppen af skabet passer rimelig godt i bredden og så har jeg sat en 16 port gigabit switch op under den og så bare 20cm patchkabler her imellem, det gode ved LK patchpanel er at du kan bruge Lexcom konnektore så du ikke skal til at bruge punchtool osv. 

 

ved ikke om du kan bruge det til noget, men det er sådan mit er lavet :-)

Hej Soylant

 

Jeg vil lige tage et kig på de patchpaneler. Det lyder som en god ide. Placeringen af tavlen kan være næsten hvor som helst. Nåh ja nok ikke inde midt i stuen ;) Datastik og krydsfelt er en ny installation så det laver jeg bare som det nu bedst passer.

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok