Hop til indhold

Søger elektriker som kan hjælpe med IHC NET..


Recommended Posts

Hej. Jeg står og er i gang med at lave et hus med IHC, som også har IHC Net. Problemet er, at jeg ikke selv har prøvet at rode med IHC Net før og det ikke ser ud til jeg kan komme på noget LK-kursus i år, pga. manglende tilmeldte. Jeg er aut. el-installatør, så kunne godt bruge noget hjælp til monteringen af IHC NET tavlen i hvert fald. Er meget perfektionistisk ang. tavler, så det må gerne være en der besidder nogenlunde samme egenskaber :) Det befinder sig i Nordsjælland omkring oppe omkring Frederiksværk/Hillerød. Så hvis der er nogen derude, som er friske på at hjælpe (selvfølgelig mod betaling), så er I meget velkommen til at give et kald på 61670646 eller sende mig en mail på christian@ch-electric.dk.På forhånd tak.Ps. Er der nogen der kan anbefale nogle gode og forholdsvis billige LED-lyskilder, som virker til en IHC Uni dimmer 400?

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok