Jess Skrevet March 16, 2008 Rapporter Share Skrevet March 16, 2008 Ikke IHC, med mindre det kan integreres!?!Er der nogen som har erfaring med montering af motorstyring i Velux-vinduer (KMX 100)? ..eller kender du en elektriker i Silkeborg-området, som har prøvet det før? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jan Jung-Jensen Besvaret March 17, 2008 Rapporter Share Besvaret March 17, 2008 Er det denne motor ?http://www.velux.dk/veluxcommon/resources/cache/site/www.VELUX.dk/Non-Image/PDF/KMG%20100.pdfFor så kan det godt lave sig gøre.Du skal bruge et 400 V 8x10 outputmodul pris ca. 950 Kr. med momsMåske en 24V dc. Strømforsyning det kommer an på hvad motor bruger i strøm (ampere)Er det nogetEr det med fjernbetjening ? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jess Besvaret March 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 17, 2008 næsten.. det er sådan en fætter her:http://www.velux.dk/veluxcommon/resources/cache/site/www.VELUX.dk/Non-Image/PDF/KMX100.pdf..og den er med fjernbetjening, så det er nok overkill med IHC-styring..Har du nogen erfaring med montering? Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jan Jung-Jensen Besvaret March 17, 2008 Rapporter Share Besvaret March 17, 2008 Nej jeg har ikke nogen erfaring med montering.Men vil godt gi et bud på IHC-styringen sammen med fjernbetjeningSkal lige spise og så vender jeg tilbage ca. kl. 20:00 Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jan Jung-Jensen Besvaret March 17, 2008 Rapporter Share Besvaret March 17, 2008 Det kan jeg godt se det er ikke så lige tilså skal du ind og ha fat i ledningerne til motorenSå kan du vende strømmen til motoren så den kan køre op og nedOg når IHC styre motoren kobles strømmen fra til vinduet Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jan Jung-Jensen Besvaret March 17, 2008 Rapporter Share Besvaret March 17, 2008 der kommer også et billede 5min Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jan Jung-Jensen Besvaret March 17, 2008 Rapporter Share Besvaret March 17, 2008 B [img size=300]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/images/Untitled_1.gif Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jess Besvaret March 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret March 17, 2008 Tak for indsatsen, men jeg er ikke elektriker, så jeg tror det bliver lige lidt for kompliceret for mig.. og garantien fra Velux ryger vel også?hmm.. jeg kan jo være heldig at en eller anden i dette forum har prøvet at montere en velux-motor?! Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jan Jung-Jensen Besvaret March 18, 2008 Rapporter Share Besvaret March 18, 2008 Ja det har du ret i, garantien vil rygeJeg skulle som end også bage rede min røvDa jeg skriv at det godt kunne lade sig gøre at styre vinduet med IHC troede jeg at det var strømforsyningen der modtog signalet fra fjernbetjeningen og så sende en spænding op til motoren i vinduet.Men så lærte jeg også det. (Og til ham med de gode øjne.Har set at der er en udgang for meget på outputmodulet) Men så læ...... Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts