Hop til indhold
  • 0

Skal lave et gammel dags "fjeder tryk" via IHC hvo


dkworm
 Share

Spørgsmål

Jeg har brug for lidt hjælp, jeg har en Nilan ventilation. Og denne kan modtage et eksternt tryk (sluttekontakt).Men hvorledes kan dette gøres via IHC, der tænkte jeg først man kunne bruge en 230V udgang, men det er jo ikke rigtigt det som det der er brug nemlig et normalt tryk som slutter en "ring"Er der nogen som har prøvet noget lign?vhWorm

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Jeg har brug for lidt hjælp' date=' jeg har en Nilan ventilation. Og denne kan modtage et eksternt tryk (sluttekontakt).Men hvorledes kan dette gøres via IHC, der tænkte jeg først man kunne bruge en 230V udgang, men det er jo ikke rigtigt det som det der er brug nemlig et normalt tryk som slutter en "ring"Er der nogen som har prøvet noget lign?vhWorm[/quote'] 400V Output modul er konstrueret med pot.fri kontaktsæt.Hvis ventilationen benytter SELV kreds, skal du dog have et egnet (til SELV kreds) overdragerelæ på.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
Tak for hjælpen elektrikkeren har netup sat et 400V modul op:http://www1.lk.dk/katalog/vejledning/98110_04.pdfSå dette burde kunne klare det måske.
Men husk lige at kontrollere om Nilan er med SELV kreds.Fordi så må du ikke bruge de 3 andre udgange i "gruppen" af relæer på modulet.Læs selv afsnittet "SELV-spændinger til relæudgang" i det datablad pdf du selv linker til...Og i så fald, havde det nok været billigere at bruge en eksisterende disp udgang med et overdragerelæ...
Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok