Hop til indhold

Audio signal


Recommended Posts

Er der nogen der har erfaringer med splejsning af patch og phono kabel, samt patch og minijack kabel?.Situationen er således, jeg har mit anlæg (forstærkeren) til at stå på 1 sal i min stue. Har for nyligt lavet indbygnings højttalere i køkken/alrum i stueetagen. Disse 2 kører på b udgangen på forstærkeren, og spiller som de skal. Er selvfølgelig linket i tavlen. Nu vil jeg gerne kunne styre min itunes/ipod fra køkken/alrum uden at skulle til at gå op på 1 salen hver gang der skal skiftes nummer.Evt. nogen der har et bud på hvad en løsning kunne være på dette?Det er lidt svært at forklarer, men håber der var nogen der kunne forstå det.:) Mvh Rasmus

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej RasmusJeg havde samme problem som dig, men nu har jeg købt en airport express fra apple, som virker som en trådlås switch, airporten er sat til forstærkeren, og nu kan jeg gå rundt i hele huset med min iphone/ipad og skifte sange i Itunes eller Wimp fra telenor, ved hjælp af airplay.Med venlig hilsen Søren

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok