Gæst IBISystem.dk Skrevet January 27, 2008 Rapporter Share Skrevet January 27, 2008 Først stort tillykke til IHC-User !800 brugere er rigtigt flot og viser at der er brug for et forum af denne type på nettet, hvor ligesindet med IHC kan mødes og udveksle erfaringer.Stor fejl af LK at lukke deres forum, men IHC-User har helt fint taget over :-)Nu til mit spørgsmål.Jeg har jo mine helt egne tanker om det perfekte IBIsystem til boligen og her tænker jeg ikke kun på LK´s IHC system, der jo desværre på mange områder stadigvæk er lidt gammeldags og op ad bakke.Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres bud på, hvad det perfekte system skulle indeholde, både med brugervenlighed samt installation af dette system.Jeg kæmper selv en daglig kamp med at få så mange af huset andre systemer over at kunne snakke med IHC.Alarm, varme, ventilation, vandgenvinding, markvanding vinduer mmMen jeg glæder mig til at læse jeres bud på, hvad det perfekte system kan :-)Jeg er ved at smelte det digitale og intelligente hus sammen i en enhed, og det er ikke altid nemt :-)Med venlig hilsenAllan GøndahlIBI KonsulentIBISystem.dk Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jakob Sand Besvaret January 28, 2008 Rapporter Share Besvaret January 28, 2008 Der er forskellige behov og det perfekte system skal være åbent så det et let at kombinerer sig frem til det behov man selv har.Jeg ville forslå:www.homeseer.comDe kan ikke alt men det er store (især i US) og der er mange plug-ins. også kan du programmerer alle de add-ons du vil selv. Du kan jo endda koble det til IHC. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts