Hop til indhold

Powermax pro powerlink koblet op til ihc


 Share

Recommended Posts

Hejsa drenge.Fed side i har her.Jeg er faldet over en funktionsblok til styring af Powermax pro alarmen men har lidt svært ved at finde ud af hvad den kan (ny bruger :unsure: ). Jeg kan se på Visonics hjemmeside at man kan få et ip modul (powerlink) til alarmen og håber på at kunne styre alarmen igennem min iphone via IHC??? (Kan godt lide at jeg ikke skal trække kabler til denne alarm). Jeg kan se at det er Henrik der har lavet funktionsblokken men hvordan kontakter jeg ham??? Det jeg gerne vil kunne er at koble alarm til eller fra.Se om den er koblet til eller fra.Se om den er i alarm (og evt. hvor alarmen kommer fra)Hvis det kan lade sig gøre kan jeg nemlig få mange fede detaljer på B) MVH Jannick :side:

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 months later...

HejsaDet kommer helt an på hvad du skal kunne fra ihc'en.Mit system er ikke færdig programmeret endnu (man når ikke en skid når der kommer børn til :oS ) men det den skal kunne er at koble til og fra via ihc. Det kræver to relæer som styres via ihc eller et 400V output modul. Så skal jeg kunne se om alarmen er koblet til eller fra i ihcen. Det kræver også et relæ. Den sidste info er om der er indbrud og det kræver også et relæ.Relæerne er bare for at lave en pot. fri kontakt imellem komonenterne.Mvh Jannick

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok