Hop til indhold

Ringeklokke -TRYK


FWH
 Share

Recommended Posts

Hej,Jeg er igang med en installations-opgradering og vil i den forbindelse gerne have et ringe-tryk til mine ydredøre, så jeg kan få både lyd og lys (alarm), når der ringes på, MEN hvilket tryk skal jeg montere udenfor ?? , så jeg kan styre et input til IHCén ..På forhånd takFlemming

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej,Kanon, så kan jeg bruge dem jeg har i forvejen, men er inputtet low eller high følsom, for ringtrykket er jo bare en kortslutning af 2 kontakter, så mit spørgsmål er om den ene kontakt/ledning skal til 0V eller 24V ?? den anden skal jo bare i input..Tak for dit hurtige svarMvhFLemming

Link til kommentar
Del på andre sites

CompuTex skrev:

[...]men er inputtet low eller high følsom, for ringtrykket er jo bare en kortslutning af 2 kontakter, så mit spørgsmål er om den ene kontakt/ledning skal til 0V eller 24V ?? den anden skal jo bare i input..
Øh, der er grundlæggende kun to slags inputmoduler til IHC;[ul][li]230 V-input hvor hver indgang går "on", når den bliver sluttet til en 230V-fase[/li][li]24 V-input, hvor hver indgang går "on", når den bliver kortsluttet med 0V.[/li][/ul]Så hvis du bruger et almindeligt 24 V-inputmodul, fungerer dit ringetryk nøjagtig som de almindelige svagstrømstryk, og skal forbindes på samme måde: mellem 0V og en indgang.Spørgsmålet er ret basalt, og hvis du ikke har taget online-kurset, vil jeg gerne anbefale det; dér får du styr på den slags.-- Jakob
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok