Hop til indhold

IHC stand-alone wireless

Recommended Posts

HejJeg er ved at hjælpe en kammerat. Han har et helt hus lavet med IHC wireless stand-alone løsning, altså uden controller.Der er nu opstået et problem med at nogle lampesteder slukker og tænder forsinket af trykket. ca. 3-4 sekunder. Afstanden er 2 meter, i samme rum. Batteri er skiftet men intet hjælper. Det er alle sammen 4 polede tryk.Jeg har lavet kontrol, der er ingen spnding ud af lampestedet før tiden er gået, dvs. det er ikke lampen.Jeg har forsøgt at bytte 2 af dem med problem rundt. Herefter fungerer det godt nok. Men det er noget bøvlet at rende hele huset rundt og bytte halvdelen af afbryderene rundt.Er der nogle der har hørt om noget tilsvarende eller en forklaring på fænomenet ?Mvh.Per

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har oplevet et lignende problem, forskellen er dog at jeg har controller i min installation, og mit problem skyldes et firmware problem i controlleren, så i virkeligheden har det nok ikke meget med hinanden at gøre.Se mit indlæg om problemet her:http://ihc-user.dk/index.php?option=com_kunena&Itemid=34&func=view&catid=25&id=9915

Link til kommentar
Del på andre sites

Share

• Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok