Per Christensen Skrevet February 10, 2010 Rapporter Share Skrevet February 10, 2010 HejJeg er ved at hjælpe en kammerat. Han har et helt hus lavet med IHC wireless stand-alone løsning, altså uden controller.Der er nu opstået et problem med at nogle lampesteder slukker og tænder forsinket af trykket. ca. 3-4 sekunder. Afstanden er 2 meter, i samme rum. Batteri er skiftet men intet hjælper. Det er alle sammen 4 polede tryk.Jeg har lavet kontrol, der er ingen spnding ud af lampestedet før tiden er gået, dvs. det er ikke lampen.Jeg har forsøgt at bytte 2 af dem med problem rundt. Herefter fungerer det godt nok. Men det er noget bøvlet at rende hele huset rundt og bytte halvdelen af afbryderene rundt.Er der nogle der har hørt om noget tilsvarende eller en forklaring på fænomenet ?Mvh.Per Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kenth Jensen Besvaret February 10, 2010 Rapporter Share Besvaret February 10, 2010 Jeg har oplevet et lignende problem, forskellen er dog at jeg har controller i min installation, og mit problem skyldes et firmware problem i controlleren, så i virkeligheden har det nok ikke meget med hinanden at gøre.Se mit indlæg om problemet her:http://ihc-user.dk/index.php?option=com_kunena&Itemid=34&func=view&catid=25&id=9915 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Per Christensen Besvaret February 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret February 10, 2010 HejHavde læst om dit problem men er desværre ikke det samme :SHåber en anden har en løsning / forklaring :)Per Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jesper Geerthsen Olsen Besvaret February 11, 2010 Rapporter Share Besvaret February 11, 2010 har oplevet det, der hjælp det at programmere ind igen... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts