Hop til indhold
  • 0

Scenedesign.


Michael Kongedam
 Share

Spørgsmål

HejsaJeg rimelig "grøn" hvad angår programering i Visual, men det går da fremad. efterhånden kan jeg da bygge mine egne blokke.Nu er jeg så blevet nysgerrig ang. Scenedesign.Hvad bruges det til?Findes der nogen start hjælp "guide"?Jeg syntes ikke rigtig at kunne komme igang med det, jeg havde en forestilling om at man kunne lave en skitse over ens hus også ligge alle lampesteder/kontakter osv. ind...er der nogen som kan guide mig igang?mvhMichael

Link til kommentar
Del på andre sites

13 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Gæst IBISystem.dk

Hej MichaelJeg går ud fra at din controller er af typen 820B1400 ?Skitsen er dig egen baggrund i Jpeg 600x800 som du lægger ind og oven på den kan du så lægge lamper mm ovenpåHusk at lave bindinger til de rigtige udgange mmHent evt. LK beta manual til V2 på deres hjemme sideMed venlig hilsenAllan GøndahlIHC KonsulentIBISystem.dk

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Nu er jeg godt nok ved at være frustreret :(Jeg kan bare ikke få SceneDesign til at virke.Her er hvad jeg gør:Åbner programmetLogger ind som adminTrykker "Fil/Nyt Project"Udfylder Projekt navn og beskrivelseTrykker så "Hent fra LK IHC Controller"Når jeg kan se den har hentet filen så trykker jeg OKDerefter sker der nada, skulle jeg ikke kunne se noget under installation/funtioner?Der er intet, under scene navigerin står der bare "Intet Project"hvad kan der være galt?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Yep, stor forskelPå computeren der kan jeg ikke lave en ny project fil, hvor programmet i controlleren er over 2mbHvis programmet er mindre, så kan jeg godt lave et nyt project og uploade det til controlleren, men jeg kan aldrig download det igen.... der får jeg altid en fejl (zip filen kunne ikke åbnes)Hvis jeg kører det fra den interne webserver, ja så virker det hele ;)

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok