René Roest Skrevet January 8, 2010 Rapporter Share Skrevet January 8, 2010 Hej.Jeg er ved at lave IHC installation. Jeg laver ikke ihc alarm, men vil gerne have signal fra røgalarm ind i ihc installationen, så jeg evt. kunne få den til at tænde lys hvis røgalarm bliver aktiveret.Nogen der kan anbefale en røgalarm som kan bruges til dette formål? Den skal selvfølgelig også kunne køre på 230V med intern batteri-backup og skal kunne forbindes med de resterede røgalarmer i huset.på forhånd tak/ René Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
michael lyngby Besvaret January 9, 2010 Rapporter Share Besvaret January 9, 2010 jeg har købt esylux, som jeg snart skal ha monteret og fjernet de gamle batteri drevne.den har nr.415120004605mvh Michael lyngby Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
René Roest Besvaret January 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret January 9, 2010 Ja, den ser fin ud.Det vil jeg lige kigge lidt nærmere på. Tak for det. Citér Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts