Hop til indhold
  • 0

Hjælp til Stue / Biograf projekt


Stefan Jakobsen
 Share

Spørgsmål

Hejsa, har først for nyligt hørt om IHC styring, og vil gerne vide mere. I vores TV-stue regner jeg med at sætte 28 spots op i loftet, og vil gerne have muligheden for at have forskellige programmer. F.eks. hyggebelysning ved spisning, og anden belysning når jeg ser film, og en mulighed for at alle er tændt på samtid. Altså kort sagt kontrol over hver enkelt lys, om det er slukket eller tændt. Kender som sagt ikke noget til IHC styring, så kan det lade sig gøre? I så fald hvilken controller skal man have, og kan man opsætte lyset som jeg vil have det med de standard programmer der er med controlleren?Mvh Stefan JakobsenHåber nogen kan svarer, skal nemlig snart have det lavet :cheer:

Link til kommentar
Del på andre sites

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
Gæst IBISystem.dk

Hej StefanDu er velkommen til at kontakte mig på mail eller telefon, som du finder på mit site www.IBISystem.dk"med IHC kan ALT lade sig gøre, selv det andre finder umuligt" :) Og nej du skal nok bruge lidt flere produkter til din IHC installation end en controller og en fjernbetejning, men det kan en nærmere hurtigt projektering afsløre så du får købt det rigtige fra starten.Jeg kan anbefale BilligIHC.dkMed venlig hilsenAllan GøndahlIHC KonsulentIBISystem.dk

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Det bliver diode spots, så dæmpning er ligefedt. Skal bare kunne tænde/slukke hver enkel spot, som ca bruger 2 Watt hver. Jeg vil gerne have sådan at jeg f.eks har 3 forskellige programmer, som jeg kan skifte via fjernbetjenningen. F.eks sådan der kun er lys over bordet, og ved et skift på fjernbetjeningen så skifter den f.eks over til at tænde alle spots, og igen kan skifte derfra over til at der f.eks. kun er lys i hvert hjørne af stuen. Ved ikke lige hvad det kræver for at man kan lavedet på den måde.Mvh Stefan Jakobsen

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok