Hop til indhold

IHC 2,01 Start hjælp


Recommended Posts

HejsaEr der en venlig sjæl som vil hjælpe mig lidt med at komme i gang.Jeg er tildels ny bruger.Jeg er ikke helt tryk ved at skal opdatere til 2,6 med det samme. 1. Det første er at der skal hentes opdatering til funktionsblokke men hvor downloader man dem?2. er der nogen steder hvor man kan tage online kurser?3. har en venlig sjæl et projekt som jeg kan smukikke lidt på og lure lidt af efter.4. andre gode råd modtages med tak, om hvordan man kommer bedst i gangMVHPeter

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej PeterJeg er så småt, så småt, så småt.. ved at lave nogle videoerom IHC programmering..Måske kan den her hjælpe dig lidt på vej.. Den er godt nokikke færdig endnu, men nu du spøger ;)Du må gerne skrive tilbage om du kunne bruge den..(Ved godt at lyden ikke er alt for god, arbejder på det..B)http://www.megaupload.com/?d=I2LJBF2JNår du har klikke på linket skal du skrive en kode ude til højre og trykke enter. Efter nogle sek. kan du downloade filmen.Videoen åbnes med Adobe Flash Player som er gratis og kan hentes her.http://get.adobe.com/flashplayer/thankyou/activex/?installer=Flash_Player_10_for_Windows_Internet_Explorer&p=Google_Toolbar_6.1&d=McAfee_Security_Scan

Link til kommentar
Del på andre sites

En rigtig god video hvor du får alle brugere med.Med hensyn til lyden så betyder det ikke noget, alt foregår jo på skærmen, så det er let at forstå.Lige et par rettelser:1. koden skal indtastes oppe i højre hjørne2. for at se filmen skal men lige runde www.download.com og hente Opera 9,5 eller 10.0 og så er der ingen problemer med at se den.(Højreklik på filen - vælg åben med - Opera)Men tilbage til mit spørgsmål:jeg var jo ikke så meget for at skulle opgardere til 2,6 så hvor henter jeg en opdatering til funktionsblokkene i 2,01 eller det findes der måske ikke?? (det er for at kunne lave korte og lange tryk)efterlysning af et projekt som jeg kan kikke lidt i hvordan andre gør det.Kan man koble flere funktionsblokke sammen??F.eks. kunne jeg godt tænke mig at lave så når Pir sencoren i carporten registrede bevægelse, at så en lampe eller (kontakt med lampe) kunne blinkeen gang uanset om den var tændt eller ej.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er jeg med på hvad det er du vil.. :laugh: Du ønsker den gamle program/software med Visual 2.01.Kan nok godt finde en gamel cd med programmet og uploade den til dig. Her en af dagene..Men jeg synes du skulle downloade Visual 2.60.Tilslut dig din Controller og tag en backup af dit program.Luk Visual 2.60.Åbene LK IHC FirmwareLoader og opdatere din Controller.Hvis du har mod på det..;)

Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok