Hop til indhold

Kontakt med LK


Recommended Posts

Jeg har altid undret mig over hvordan man kommer i rigtig kontakt med LK.Hvis man ringer ind til dem, med spørgsmål om IHC, så virker det som om de sidder med en manual til hvad de skal svare, og hvad de må sige.Jeg har flere gange fået at vide at jeg skal sende en mail til dem, hvis det er noget de ikke kan svare på, f.eks. hvornår de har tænkt sig at udgive et bestemt produkt, eller lignende.Men det eneste man kan få svar på via mail, er nemme kedeligt spørgsmål, og igen standard svar.Spørgsmål:"Hvornår har I tænkt jer at frigive *******?"Svar:"Vi udsender produktinformation 3-4 gange om året."Det er jo lige præcis det jeg spurgte om, jeg vidste det bare ikke...Men for lidt over en måned siden, sendte jeg en lang mail til dem, om lidt forskellige ting jeg er irriteret over, og mangler svar på.I mailen forlanger jeg et uddybende svar, i stedet for "Vi har sendt det videre til vores udviklingsafdeling", som de også er rigtig dygtige til at svare tilbage.Jeg har endnu ikke fået noget svar :sEr der nogen der ved hvad man skal gøre, for at få rigtige svar, og muligvis lidt af deres opmærksomhed?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej JacobDu skal da bare lave et webdomæne, hvor IHC inggår i navnet - så får du deres fulde opmærksomhed......:P (bare en joke)Nej, jeg tror at de er ramt af for lidt mandskab i "IBI Gruppen" og når man skifter mandskab i en så vigitgt gruppe, så tager det nok lidt tid, før man har det fulde kendskab til IHCBare mit lille bud

Link til kommentar
Del på andre sites

IBIT skrev:

Du skal da bare lave et webdomæne, hvor IHC inggår i navnet - så får du deres fulde opmærksomhed......:P (bare en joke)
Hæ. Ikke nogen helt dårlig idé, måske. Hvis man ser på afgørelserne fra Klagenævnet for domænenavne, er der faktisk eksempler, hvor man godt må bruge et varemærke i et domænenavn. Der er dog nogle krav, der skal være opfyldt (fx må man ikke have en erhvervsmæssig interesse i navnet). Et godt eksempel er domænetlorte-seat.dk,som klagenævnet ikke afgjorde til Seats fordel.Se resultatet her.Andre eksempler:[ul][li]balkan-lorterejser.dk (afgørelse)[/li][li]lr-lortehus.dk (afgørelse)[/li][/ul]-- Jakob
Link til kommentar
Del på andre sites

Fod skrev:

IBIT skrev:
Du skal da bare lave et webdomæne, hvor IHC inggår i navnet - så får du deres fulde opmærksomhed......:P (bare en joke)
Hæ. Ikke nogen helt dårlig idé, måske. Hvis man ser på afgørelserne fra Klagenævnet for domænenavne, er der faktisk eksempler, hvor man godt må bruge et varemærke i et domænenavn. Der er dog nogle krav, der skal være opfyldt (fx må man ikke have en erhvervsmæssig interesse i navnet). Et godt eksempel er domænetlorte-seat.dk,som klagenævnet ikke afgjorde til Seats fordel.Se resultatet her.Andre eksempler:[ul][li]balkan-lorterejser.dk (afgørelse)[/li][li]lr-lortehus.dk (afgørelse)[/li][/ul]-- Jakob
Tak for information.....:-)Viste ikke lige det med erhvervsmæssig interesse....?Betyder det, som du ser det at man godt man have et site som f.eks xihc.dk hvis man er privatperson og her beskriver sine oplevelser med IHC systemet, men hvis man bruger samme navn fordi at man er "IHC Elektrikker", så er der et problem...Jeg kunne forstå det hvis f.eks servodan med comlux (PHC) har denne side xihc.dk og brugte den til at beskrive hvor godt deres system var og hvor IHC havde mangler..?MhvAllan
Link til kommentar
Del på andre sites

Allan spurgte:

Betyder det, som du ser det at man godt man have et site som f.eks xihc.dk hvis man er privatperson og her beskriver sine oplevelser med IHC systemet, men hvis man bruger samme navn fordi at man er "IHC Elektrikker", så er der et problem...
Tja - det er i hvert fals sikkert, at det med om "domænet benyttes i erhvervsmæssig sammenhæng" ikke er det eneste krav. Klagenævnet henviser i sine afgørelser til mange forskellige regler (fx markedsføreingsloven etc.). Et endet eksempel, jeg lige kan komme på, er, at domænet heller ikke må kunne forveksles med varemærkets eget. I de ovenstående eksempler er der nok ikke nogen, der vil kunne tro, at lorte-seat.dk bliver administreret af Seat - men i dit eksempel kunne man måske godt tro, at xihc.dk blev administreret af LK...Hvis du går med aktuelle planer, ville jeg gennemtrevle nogle af afgørelserne fra klagenævnet. Der er mange.-- Jakob
Link til kommentar
Del på andre sites

 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok