Hop til indhold
  • 0

Ringeklokke + wireless dæmper


TR
 Share

Spørgsmål

Hello,jeg mangler en Fb som kan styre min ringeklokke + wireless lysdæmpere.Jeg har ledt i download samt forum, men kan intet finde.Jeg forestiller mig at den skal virke som flg.Ved tryk på ringeklokke skal klokke lyde i xx sek.Når klokke er mere end xx skal klokken ikke lyde, men lyset skal blinke 2 gange med et interval på xx sek. Det er kun til wireless dæmpere.Efter anden gang lyset blinker skal det vende tilbage til hvad det var før ringeklokken bliv aktiveret.Måske med en spæring imellem hvert ringetryk på xx sek.Håber det er til at forstå og lidt hjælp til dette.Tim

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej TimSkal den blinke med 100% eller den værdi (lysstyrke) den wireless lysdæmperen har? 1. Slukket 0% blinker med 100% og slukker igen2. Tændt på 30% blinker med 30% og går tilbage til 30%eller3. Tændt på 30% blinker med 100% og går tilbage til 30%Har du en ringklokke på et output ? eller bruger du en af LK signalgiver ? så der skal kodes en lille melodi/Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej TimFørste udgave er klar.FB bygger på LKs 1.2.03d så du skal bruge denne redigeret FB til at stye den ønsket Wireless Dimm og kun den... du skal kører Firmware 2.6 på din IHC kontroller.Indgang til ringklokke tryk (låser for nyt tryk i 5s)Udgang til din klokke (aktiv i 1s)Udgang til LED (lyser i de 5s den er lås, kan bruges hvis du har lys i din ringklokke tryk)Udgang pulsBlinker 2 gangHusk alt brug er på eget ansvar [file name=ringklokke-6e22669c27c6c28d89d42b303580855b.zip size=4862]http://ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/ringklokke-6e22669c27c6c28d89d42b303580855b.zip[/file] PS: Har ikke lave timer/ude/hjemme i den første version/Jan

ringklokke-6e22669c27c6c28d89d42b303580855b.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej TimDu skal nok have en dimmer på for at se det... min ser også sjov ud i sim mode... men virker perfekt på min Wireless dimm!Du skal dog sikre dig at Wireless dimm er oprettet på din controller med 2.6Bruger du ude/hjemme/nat/dag funktion så vi kan lade den bestem om den skal blinke eller ringe?/Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok