Hop til indhold
  • 0

log funktion til kodelås


henrik
 Share

Spørgsmål

Hej jeg har sat en lk kode lås op uden for min hoveddør, så man skal taste en kode for at komme ind, og trykke på en kontakt for at komme ud. Dette virker også meget godt.Men nu kunne jeg godt tænke mig at have en log funktion, så jeg kan se hvad tid og dato, der er kommer nogle ind, og gerne med 10-20 logs. Men der er forskellige koder, alt efter hvem der kommer hjem, og man skulle også gerne kunne se hvad tid de er gået.Så hvis der er nogen der kan hjælpe mig med at lave denne funktionsblok, så ville jeg være meget glad.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej igen og undskyld jeg har været væk så lang tid.jjj. jo den virker for så vidt godt nok, men jeg kunne godt tænke mig at det står som en liste.sep 05 13:12sep 05 13:11sep 05 12:10sep 05 12:09og når der så kommer en ny log, bliver den lagt oven i.sep 05 13:15sep 05 13:12sep 05 13:11sep 05 12:10håber der er noglen der kan hjælpe

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej Kalle..Her er den så.. Tror det er noget i den stil du søger, men jeg synes godt den kunne blive lidt mere smart....Kan de ikke sende mig et udsnit af dit program (Alarm delen)...Så kan jeg en dag jeg har tid, lige se på det..;) [file name=Ny_Log.zip size=5679]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/Ny_Log.zip[/file]

Ny_Log.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok