Hop til indhold
  • 0

Wireless uni kombi dimmer


Thomas S Kristensen
 Share

Spørgsmål

HejsaHar et lille problem som jeg håber at der er en der kan løse for mig...På mit badeværelse har jeg en wireless kombi dimmer, den skal tændesog slukkes på tryk, men har en pir der også skal kunne slukke. Har rodet lidt med de forskellige blokke, men kan ikke finde noget der kan bruges. Og er ikke skrab til at programere selv... På forhånd takThomas:)

Link til kommentar
Del på andre sites

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Thomas og velkommen til..Du kan se hvordan jeg ville gøre det.(Du skal være opmærksom på at du ikke kan se at Pir-timeren tæller ned i simulering, men du kan prøve at sætte den til f.eks. 5sek.)Skriv hvis du har flere spørgsmål.. [file name=PIR.zip size=6707]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/PIR.zip[/file]

PIR.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej THer er FunktionsBlokkene som du skal bruge.Pak Zip-Filen ud, og dobbel klik på, Funtionsblokke til Henrik.Så vil der automatisk blive lavet en mappe i Visual, der heder FB Til badeværelse.(Mappen vil først være synlig efter Visual er genstartede)Produkterne kan du selv sætte ind i venstre vindue (Kombi dimmer og Pir)Hver opmærksom på at der ikke vil stå Wireless foran din dimmer. som der står i det program jeg sende dig første gang.Ellers er det "bare" at sætte det hele ind i dit program, så det kommer til at se ud som mit program..Ellers hvis det er kan du upload dit program og så kan jeg sætte det samme..:side:

FunktionsBlokke_til_Henrik.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Og...... så skal du hvis også bruge den her :silly: [file name=FunktionsBlokke_til_Henrik-21ba138ae375e68316c595afa8d959d0.zip size=73743]http://www.ihc-user.dk/media/kunena/attachments/legacy/files/FunktionsBlokke_til_Henrik-21ba138ae375e68316c595afa8d959d0.zip[/file]

FunktionsBlokke_til_Henrik-21ba138ae375e68316c595afa8d959d0.zip

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok