Hop til indhold
  • 0

TermIHC Controller tænder og slukker outputs vilkårligt


dothenrik
 Share

Spørgsmål

Hej

Vi har en TermIHC controller fra da vores hus blev bygget i 1999. Den har virket upåklageligt, super stabilt og jeg har selv fundet ud af at programmere den. Dvs. jeg har intet behov for at skiftet til en ny controller. 

Her i weekenden er den desværre blevet "ustabil" efter jeg har haft slukket for alt strømmen i huset ved HFI relæet pga. noget andet strøm arbejde.

Den tænder og slukker umiddelbart outputs ca. hver 5. min både outputs, der er benyttet og outputs vi ikke benytter. Dvs. lyset i huset tænder og slukker vilkårligt både dag og nat. Det er ikke specielt holdbart :-)

Jeg har haft strømmen til controlleren slukket i et par timer, hvorefter jeg har genstartet desværre uden at forandre situationen.

Er tiden kommet til at vi skal have skiftet til en Visual controller, eller har nogen et hint til at få gang i den igen?

På forhånd tak.

Mvh 

Henrik Andersen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

7 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
1 time siden, Henning Pedersen skrev:

Uanset om den er stået af eller ej, så ville jeg, kva dens alder, kraftigt overveje at udskifte den, på et for mig belejligt tidspunkt, inden den selv, på et for mig ubelejligt tidspunkt, selv står af. 

Jeg har bestilt en ny controller og elektrikeren kommer på torsdag og skifter dem. Jeg skal selv lave programmeringen. 

Hvordan er det - Kan jeg downloade visual programmet på forhånd og begynde at flytte / forberede opsætningen?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, dothenrik skrev:

Kan jeg downloade visual programmet på forhånd og begynde at flytte / forberede opsætningen?

Ja, du henter bare programmet på LK.dk, og kan straks begynde at programmere det nye program. Og når du selv har lavet det gamle program, har du sikkert også dokumenteret alle in- og udgange. Hvilket er en kæmpe fordel når du skal lave det nye program.

God fornøjelse.

PS. programmeringen af den nye er meget anderledes end den gamle, så start med at gennemse/læse burgervejledningen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok