Hop til indhold
  • 0

Nedgradering fra Visual 3 til Visual 2 ?


khjollund
 Share

Spørgsmål

5 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
4 timer siden, Henning Pedersen skrev:

Det er kun et problem hvis du har produkter som er V3 specifikke, dvs. de nye LED dimmer og hvis du anvender S0 indgangen i dit program.

Men jeg ved også at LK ikke anbefaler det.

Det lyder rigtigt. Har du selv prøvet at nedgradere, eller hørt om andre der har gjort det Henning?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
2 timer siden, Lars Jacobsen skrev:

Ja er der ikke noget med at i den nye Visual V3 har de genindført regnearterne gange og division ?

Det er korrekt. Regning med kommatal har dog, selv om der ikke har været adgang til det i Visual, virket i alle FW de sidste mange år. Så jeg tænker ikke han kommer til at opleve problemer der. Men det er jo bare at prøve, virker det, er det fint. Hvis ikke, så slet det eller gå tilbage til V3

41 minutter siden, khjollund skrev:

Har du selv prøvet at nedgradere, eller hørt om andre der har gjort det Henning?

Jeg laver alle nye funktionsblokke og færdige installationer i Visual 3, også til mit eget hus, som kører på en V2, så ja, det gør jeg jævnligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
1 time siden, Henning Pedersen skrev:

Det er korrekt. Regning med kommatal har dog, selv om der ikke har været adgang til det i Visual, virket i alle FW de sidste mange år. Så jeg tænker ikke han kommer til at opleve problemer der. Men det er jo bare at prøve, virker det, er det fint. Hvis ikke, så slet det eller gå tilbage til V3

Jeg laver alle nye funktionsblokke og færdige installationer i Visual 3, også til mit eget hus, som kører på en V2, så ja, det gør jeg jævnligt.

Jamen det er da bare fantastisk. Endnu engang tak. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok