Hop til indhold
  • 0

LK IHC LED Dimmer 2 kanal M36 - OFFLINE status


HenningPrien
 Share

Spørgsmål

Efter strømafbrydelse fungerer LK IHC LED Dimmer 2 kanal M36 ikke. Status i IHC Administrator viser offline.

Visual 3 controler er opdateret firmware 03.04.44 (22/12-2021), Dimmer 2 er også opdateret til nyeste firmware med succes.

Hvad er årsagen til denne fejl, og hvordan får jeg den on-line igen?

Status screen shot:

image.png.9f113699d99fc7f278e1d98f0a75aaa1.png

Tilsyneladende går Dimmer ONLINE sporadisk!!!!!

Jeg har kun konfigureret den ene kanal, og systemet har fungeret siden LED Dimmer 2 blev installeret, status: 

image.thumb.png.ec7192b8a85ec2cfcfb7ecc140144f7f.png

System information fra IHC Administrator:

image.png.9359938f311a564a1384496ec77d1fae.png

Dette vises vel ikke hvis Dimmer er OFFLINE:

image.thumb.png.d491eb5826639327edd1eea2cff1d8b7.png

 

 

 

 

image.png

image.png

Link til kommentar
Del på andre sites

9 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Tak for dit hurtige svar som jeg har forsøgt at gennemføre her til aften. 

Jeg har nu aflinket Dimmer, IHC viewer er ikke i stand til af aflinke Dimmer, og giver denne fejl:

image.png.0c98646e11f76e116d7c072d815a7b4d.png 

Jeg svarer så "Yes" (erstatter dog ikke Dimmer med en ny ;) !,  og kan nu lave link til Dimmer med success. Gen-starter Controller og har stadig samme fejl.

Dimmer'en blev installeret for ca. 6 måneder siden og har fungeret som den skal. Først efter strømafbrydelsen fungerer den ikke mere.

Kan den virkelig ikke tåle en strømafbrydelse, det er trods alt et komponent til 1.000 kr.?

Andre der har oplevet noget lignende?

  

   

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg har kun brug for den ene kanal da Dimmeren er sat i istedet for en ældre UNI400 som ikke fungerede særlig godt med LED pærer. Det skal vel også være muligt kun at konfigurere een kanal, det fungerede jo indtil den famøse strømafbrydelse.

Hvad er IHC supporten?, - i er nogle skarppe drenge herinde så hjælp mig lige :)

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg afprøvede jeres råd med at konfigurere dimmer 2 istedet. Her får jeg samme problem, dimmer OFFLINE. 

I lidt "effekt, arrigskab og desperation" afbrød jeg strømmen til dimmeren (i en eller anden tro om et "hængede" relæ :)). Genstartede Controleren og så var dimmer kørende igen, - alt er nu i skønneste orden ;)

Tak for jeres værdifulde tid og råd som selvfølgelig skulle afprøves før de desperate løsninger kommer på banen!

DImmer Status: er nu korrekt, og seneste firmware er korrekt som forventet:

image.thumb.png.c91e7c61e286622989db8d35fc730760.png

Kanal status: Ingen Fejlflagge

image.thumb.png.31973dfc30028ec9c6137c0fb28919f2.png

 

image.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok