Hop til indhold

Astronaut
 Share

Recommended Posts

Hej Mikkel,

Jeg kan se at webservice API'et på version 3 controllen har en getBackup funktion. Ved du hvad den laver? Har du forsøgt at bruge den i IHC Captain? Her du nogen anelse om hvordan man laver en "restore" (jeg kan se controlleren har en restore funktion men den tager ikke en fil som parameter)?

Det ville være fantastisk hvis IHC Captain lavede backup of IHC projektet. I princippet captainen vedligeholde et git-repo sådan at man følge ændringer. Og (set i lyset af at jeg har store problemer med wireless linkning) så ville det naturligvis være fantastisk hvis man også havde en backup af wireless linkning men jeg ved godt det kræver support fra controlleren.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nej pt ligger min v3 controller stadig i skuffen efter den første døde.

Du kan fra ihc captain lave en backup med runtime værdierne. Hvis du vil lave backup af Wireless med mere er det på SD kortet du kan hvis gøre det fra LK visual.

 

Jeg er ved at gennemskue hvordan controller virker og med lidt held kan det være jeg kan tilbyde backup med Wireless

Link til kommentar
Del på andre sites

On 12/31/2021 at 10:24 PM, Mikkel Skovgaard said:

Du kan fra ihc captain lave en backup med runtime værdierne. Hvis du vil lave backup af Wireless med mere er det på SD kortet du kan hvis gøre det fra LK visual.

Mit problem er netop wireless linkning. Problemet med backup via SD kortet er at det slet ikke er klart hvornår der bliver skrevet til SD kortet. Som jeg forstår det er der kun en version på kortet og det betyder at man nemt kan ende med at den version der ligger på kortet er dårlig.
Jeg overvejer at skrive en stump kode der kalder backup funktionen på version 3 controlleren. Jeg kunne godt tænke mig at se hvad der kommer tilbage. Er der nogen problemer med at connected til SOAP API'et eller er det bare noget man gør?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Astronaut skrev:

Mit problem er netop wireless linkning. Problemet med backup via SD kortet er at det slet ikke er klart hvornår der bliver skrevet til SD kortet. Som jeg forstår det er der kun en version på kortet og det betyder at man nemt kan ende med at den version der ligger på kortet er dårlig.
Jeg overvejer at skrive en stump kode der kalder backup funktionen på version 3 controlleren. Jeg kunne godt tænke mig at se hvad der kommer tilbage. Er der nogen problemer med at connected til SOAP API'et eller er det bare noget man gør?

Deres soap er nogenlunde lige til men ikke dokumenteret og engang imellem afviger det en del med endpoint. Det sværeste er nok untrusted certifikat. Du kan jo bare bruge soap Bear

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok