Hop til indhold

IHC term mistet alt


OleR
 Share

Recommended Posts

54 minutter siden, Lars Jacobsen skrev:

Det er rigtig Henning, men det kræver så også man har den rigtige controller, for selv dit værktøj virker jo ikke med den gamle Term controller, eller den første Visual 1 version. Den kræver jo en Visual 2 eller 3 controller med viewer.

Korrekt, værktøjet er også primært tænkt som en kæmpehjælp til elektrikeren der står ude ved kunden som har ventet for længe med at få opgraderet, og nu står med en død controller og ingen dokumentation. Der er det virkeligt op ad bakke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja det gav mig ligt hjerte banken i fredag's :blink: da alt forsvandt.....

men det kan være en af jer har et godt råd mere til mit 2 mands job :) jeg har nogle loft udtag som jeg ikke rigtig kan finde, mistænker lidt en af mine output enheder ikke virker. ved bare ikke hvordan jeg lige kan teste det??

bliver heller ikke klogere når jeg kigger på mit anlæg ude i skabet.

syntes heller ikke jeg kan genkende alle de output som nu bliver vis, finder min controller selv output som er i brug?

Mvh OleR

IMG_1863.jpg

IMG_1862.jpg

IMG_1864.jpg

IMG_1865.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutter siden, OleR skrev:

men det kan være en af jer har et godt råd mere til mit 2 mands job :) jeg har nogle loft udtag som jeg ikke rigtig kan finde, mistænker lidt en af mine output enheder ikke virker. ved bare ikke hvordan jeg lige kan teste det??

Hvis dine loft udtag er på alm. 230v så kan du høre relæet klikke, hvis det er én af de 3 dæmper, så skal du i gang med multimeteret.

 

36 minutter siden, OleR skrev:

finder min controller selv output som er i brug?

IHC er så smart at du ikke skal bekymre dig om at finde div. in- og output, du skal kun være opmærksom på at bruge de samme adresser i både program og montering.

Ellers vil jeg kraftigt anbefale, at du bruger lidt tid på at læse den vejledning der er i Visual programmet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok