Hop til indhold

Kan ikke tilgå IHC Captain via browseren


Rasmus1354922303
 Share

Recommended Posts

1 time siden, Mikkel Skovgaard skrev:

Din RPI skal muligvis lige genstartes.

Det har jeg prøvet mange gange uden held :-)

Nogen gange skal jeg genstarte 2 - 3 gange for at IHC tryk styrer HUE igen.

 

Jeg har prøvet at sætte skærm på, de gange IHC/HUE ikke reagere skriver den ikke Ok i det hele. 
Når den skriver Ok kan jeg logge på med pi & raspberry. Men hvad jeg kan der har jeg ikke styr på.

Og lige meget hvad skriver den efterfølgende bad gateway når jeg forsøger at tilgå via browser.

Har tjekket i router at IP er den samme som hidtil, samt bevidst tastet forkert bruger & password også siger den fejl login.

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Rasmus1354922303 skrev:

Det har jeg prøvet mange gange uden held :-)

Nogen gange skal jeg genstarte 2 - 3 gange for at IHC tryk styrer HUE igen.

 

Jeg har prøvet at sætte skærm på, de gange IHC/HUE ikke reagere skriver den ikke Ok i det hele. 
Når den skriver Ok kan jeg logge på med pi & raspberry. Men hvad jeg kan der har jeg ikke styr på.

Og lige meget hvad skriver den efterfølgende bad gateway når jeg forsøger at tilgå via browser.

Har tjekket i router at IP er den samme som hidtil, samt bevidst tastet forkert bruger & password også siger den fejl login.

Det virker meget mystisk - hvis du har mulighed for det kan vi lige prøve med noget teamviewer på

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok