Hop til indhold
  • 0

Udendørs lys med skumring og pir, højt og lavt niveau


moko
 Share

Spørgsmål

Jeg sidder og roder med udendørslys hvor jeg har har både skumring, pir og dimmer på. Lige nu virker det fint at efter skumring er pir aktiveret og tænder lys. Jeg kunne dog godt tænke mig, at lyset tænder på 20% når skumring til kl. 22 og 100% når pir aktiveres. Hvorledes programmeres det?

Vedhæftet min .vis

moko.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

8 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Moko

Velkommen til IHC user

Under download kan du finde min gratis blok til udvendigt lys, den kan alt det du ønsker og mere til.

Søg efter Udvendigt lys V2.0

Filen indeholder tre filer, funktionsblokken, en PDF hjælpefil som skal gemmes i samme mappe som blokken, samt en vejledning.

God fornøjelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Ellers så er teksten her.

For at bruge funktionsblokken og den tilhørende hjælpetekst, skal begge filer lægges i den samme mappe i Visual.

Selv om funktionsblokken er udviklet i Visual 3, er den 100% kompatibel med alle udgaver af Visual 2.

Blokken er lavet med samme funktionalitet som en original LK funktionsblok, dvs. så længe blokken er rød markeret kan du anvende "F1" tasten for at få hjælp og vejledning.

Jeg anbefaler at du lægger filerne i mappe 7 under Windows (C:) > Programmer (x86) > LK Control x.x > IHC Visual > FunctionBloks, Hvis mappen ikke findes så opretter du den bare, giv den et sigende navn, f.eks. 07. Intelligente Boliger

Til sidst skal Visual genstartes.

God fornøjelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok