Hop til indhold
  • 0

PANIK - ingen kontakt med controler - rejser i morgen tidlige


DRK_KBH
 Share

Spørgsmål

Jeg har Visual 3 controler fra december 2020 som efter genstart ikke virker.

Grøn diode lyser konstant.

Har prøvet med nyeste software:

- Java starter uden held

- firmware loader kan ikke få kontakt via USB

- SD kort ingen respons efter genstart

- ingen kontakt via netværk

- Java opdateret.

Vi skal flyve på ferie i morgen tidlig og der er beboere i huset imens som vil være uden lys og varme.

 

Er der nogen der har et godt råd eller ligger inde med en visual 3 controler som jeg kan leje?

På forhånd tak

Dan, Vanløse, Kbh

Link til kommentar
Del på andre sites

3 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej,

Din kontroller er sandsynligvis stået af, men prøv med USB STIK i PC og kontroller, FIRMWARE LOADEREN åben på PC’en og så genstart kontrolleren helt fra “ død” af( uden back up og strømmen afbrudt). Tilslut så strømmen igen- Måske kan du så “ fange “ kontrolleren og få den firmware opdateret. Hvilken FW lå der på den da crashet skete ?

Good luck .

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
6 minutter siden, Jørgen Møllegaard skrev:

Hej,

Din kontroller er sandsynligvis stået af, men prøv med USB STIK i PC og kontroller, FIRMWARE LOADEREN åben på PC’en og så genstart kontrolleren helt fra “ død” af( uden back up og strømmen afbrudt). Tilslut så strømmen igen- Måske kan du så “ fange “ kontrolleren og få den firmware opdateret. Hvilken FW lå der på den da crashet skete ?

Good luck .

 

Hej Jørgen

Tak for svar

Jeg prøvede direkte med USB. Genstart af Controler "reset" og derefter Firmware loader da det var LKs svar i en tidligere Q&A.

Nu har jeg delvist fået den gamle controler op at køre så vi kan komme på ferie.

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok