Hop til indhold

Opdatering af Visual og FW til visual 3


Henning Pedersen
 Share

Recommended Posts

Jeg har fået firmware lagt ind via usb, men jeg kan ikke forbinde til Administrator med IHCStarter. Her får jeg denne fejlbesked:

image.png.4dc37e10ed6675047e1c5045c98c3973.png

Jeg ved ikke, om det er Mikkels app eller andetsteds, at fejlen stammer fra. Jeg kan ikke få Java starter fra LK til at fungere.

Forbindelse med IHCStarter til ServiceView er ok.

Edit: Det lykkedes mig at logge ind direkte via en browser.

Link til kommentar
Del på andre sites

image.png.4dc37e10ed6675047e1c5045c98c3973.png

#Ejvind

Jeg har en 03.04.44 fra november 2017, så din 03.03.37 må være ældre. Den sidste nye er 03.04.71. Anbefaler opgradering.

03.03.44 er FW opdateringen fra i dag.

Der er flere wireless produkter der er udgået i de nyerer, derfor får du en advarsel om versionsfejl.

Venligst Henning

PS. jeg har opgraderet begge og har ingen problemer med nogle af java programmerne via alm. browser og lokalt IP.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Adgang til Adminstrator via browser virker fint uden fejlbesked - det var kun IHCStarter, som gav et problem. 

Det viser sig, at i filen 'settings.xml' i folderen med IHCStarter var der fortsat en reference til den gamle version af firmware - muligvis en cachet java version. Så jeg slettede blot denne fil, hvorpå den blev genereret igen ved opstart af IHCStarter. Herefter konfigurede jeg IHCStarter igen, og alt virker nu fint.

Link til kommentar
Del på andre sites

Har prøvet at afinstallere Visual og geninstallere den nye version. Samme resultat. Admin og service view er ok, men FW loaderen kan ikke få kontakt med controlleren.

Hverken på USB eller via IP. Laver lidt andet :lol: i weekenden og håber på en venlig sjæl fortæller mig hvordan jeg skal gøre. Er overbevist om, at det er et Java problem.

Visual virker perfekt. Mikkel plejer at kunne knuse vores Java issues . Set i min optik er det vel en fejl fra LK. Ejvind har fundet noget, men det hjælper ikke hos mig. Go’

weekend. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Så lykkedes det. Med USB kablet i PC’en måtte jeg genstarte controlleren ved at tage strømmen og back up batteri, og så var der forbindelse til controlleren via USB, da den kom i gang igen.

Havde samme opgave som Eivind med opsætning af Admin og Service view.

I min optik skulle en version 3 controller connecte via lokal netværk. Go’ weekend.

/ Jørgen

Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, EjvindHald skrev:

Adgang til Adminstrator via browser virker fint uden fejlbesked - det var kun IHCStarter, som gav et problem. 

Det viser sig, at i filen 'settings.xml' i folderen med IHCStarter var der fortsat en reference til den gamle version af firmware - muligvis en cachet java version. Så jeg slettede blot denne fil, hvorpå den blev genereret igen ved opstart af IHCStarter. Herefter konfigurede jeg IHCStarter igen, og alt virker nu fint.

Argh den del der tjekker det røg ud i den nye version. Det må lige komme med igen

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok