Hop til indhold
  • 0

IHC Control® 1-10 V output


The_Dexter
 Share

Spørgsmål

Hello fellow IHC’ere :)

jeg har rodet mig ud i at hjælpe en med at udbygge lidt på IHC i forbindelse med ombygning, der er investeret i ret kostbare downlights som kan DALI styres eller 1-10v styres, så det er fint nok, har fyldt tavlen med 1-10v IHC moduler, og så jeg valgt en funktionsblok med noget 1-10v og ja lyset tænder/slukker og dæmper :)

men har kun givet dem power og en datalinie, kan det være rigtigt der ikke skal mere på? Synes der er flere tilslutningsmuligheder, men kan ikke lure om de skal bruges?

synes at læse at man kan sætte 2 på en datalinie ved at bruge første og sidste del af de 8 bit, men kan ikke se hvor jeg gør det i IHC softwaren?

hvad med rampetider og hvad den nu ellers kan, styres det hele via datalinie?

det virker men det ville jo altid være lækkert hvis det virker endnu bedre :)

og så har jeg læst lidt på foraet mht. OH som jeg har rodet en del med, i anden forbindelse, om noget tilbagemelding fra dimmeren, har jeg det i 1-10 dimmer? Eller hvordan kommer tilbagemelding til udtryk i en dimmer?

jeg roder desværre ikke så meget med IHC, jeg er mere på Modbus, Loxone, KNX, Niagara etc… 

84CD9CC7-525A-49F0-BCD2-4E8EFC68E736.png

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Der skal ikke mere på, med mindre du vil sende data signalet videre.

Forklaringen af datasignalerne stå lige over skemaet på side 1.

Du har kun 2 muligheder for rampetider, 5 eller 20 sekunder på manuelt dæmpning op/ned, og tilsvarende 0.8 eller 6.5sek ved tænd/sluk.

Alternativt kunne du vælge at bruge IHC converter 1-10v, med dem ville du også få alle mulighederne ved scenarier. Der skal godt nok bruges en wireless dæmper, med de fejl der kan være der, til gengæld kan du bruge en hvilken som helst brugt wireless dæmper fra nettet.

 

IHC Converter 1-10v.pdf

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok