Hop til indhold
  • 0

ihc visual 3 usb fejl


nutela
 Share

Spørgsmål

Hej. 

Er helt ny med ihc. så ikke nogle erfaring. 

jeg kan loade mit program i Visual til controller uden problemer. men kan ikke få kontakt når jeg prøver med admistationsprogrammet så får jeg en kunne ikke konnekter

har læst og prøvet en masse på nette. firmware loader kan også opdatere. 

Link til kommentar
Del på andre sites

20 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Hej Mikkel, jeg har samme problem. Har købt 2 styk nye IHC Controllere Visual 3 og kan godt lægge programmer på dem begge, både med USB og via netværket. Men når jeg skal logge ind på Administrationen via netværk spørger den efter password som jeg jo fint logger ind med når jeg logger på det installeret LK IHC Visual 03.04.71.03 og også med usb. Men når jeg prøver at tilgå administrationen på controlleren, siger den blot at login mislykkedes.

Jeg får advarsel fra Java når jeg prøver at tilgå den, men kan trykke på behold fil og så åbner den fint controllerens startside hvor man kan vælge administration, serviceview mf. 

jeg har ligeledes prøvet at installere dit program, men får fejl fra min Windows 10 at det denne app ikke kan køre på din pc ? 

 

Hvad gør jeg forkert ? lyder jo underligt det er begge Controllere der skulle fejle Noget ?

Udklip.JPG

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
7 timer siden, Silmansbear skrev:

Hej Mikkel, jeg har samme problem. Har købt 2 styk nye IHC Controllere Visual 3 og kan godt lægge programmer på dem begge, både med USB og via netværket. Men når jeg skal logge ind på Administrationen via netværk spørger den efter password som jeg jo fint logger ind med når jeg logger på det installeret LK IHC Visual 03.04.71.03 og også med usb. Men når jeg prøver at tilgå administrationen på controlleren, siger den blot at login mislykkedes.

Jeg får advarsel fra Java når jeg prøver at tilgå den, men kan trykke på behold fil og så åbner den fint controllerens startside hvor man kan vælge administration, serviceview mf. 

jeg har ligeledes prøvet at installere dit program, men får fejl fra min Windows 10 at det denne app ikke kan køre på din pc ? 

 

Hvad gør jeg forkert ? lyder jo underligt det er begge Controllere der skulle fejle Noget ?

Udklip.JPG

Det virker mærkeligt - kan du trykke højre og vælge kør som "administrator" ?

Eller smid mig en privat besked her eller på facebook - så kan vi lige se på det.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Hej. 

 

faldt i en løsning på problemet, jeg har samme udfordring.

 

jeg kan tilgå min controller via USB når jeg programmere, men når jeg vil logge ind som administrator skriver den login via usb mislykkedes jeg har opdateret firmware da jeg tænkte at det kunne løse problemet, og opdateret IHC softwaren på samt javaen, men kan stadig ikke komme på.  

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
13 timer siden, Bladtr skrev:

Hej. 

 

faldt i en løsning på problemet, jeg har samme udfordring.

 

jeg kan tilgå min controller via USB når jeg programmere, men når jeg vil logge ind som administrator skriver den login via usb mislykkedes jeg har opdateret firmware da jeg tænkte at det kunne løse problemet, og opdateret IHC softwaren på samt javaen, men kan stadig ikke komme på.  

Har du prøvet med IHC starter?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 12.9.2021 at 11:42 , Bladtr skrev:

jeg har hentet det, men kan ikke starte programmet op, når jeg trykker på IHCstarter åbner den en ny stigfinder. og så sker der ikke mere, det er ikke muligt at køre den som administrator 

 

 

Det sker også for mig hvis jeg bruger genvejen i data mappen. Brug genvejen der ligger sammen med data mappen eller start main.hta i data mappen.
Det virker for mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
13 timer siden, Theis Wybrandt skrev:

Det sker også for mig hvis jeg bruger genvejen i data mappen. Brug genvejen der ligger sammen med data mappen eller start main.hta i data mappen.
Det virker for mig.

Man skal IKKE starte via data mappen. Brug genvejen ja.

Jeg vil dog rigtig gerne se hvad der sker.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Jeg fik hentet IHC starter inden på LK og installeret og kan også åbne det og når jeg så skriver controllerens ip/usb kommer hovedmenuen også frem, men lige meget om jeg tilslutter med ip eller usb, siger den blot forbindelse mislykket ?? Kan godt tilgå controlleren via pc klienten og indlæse/udlæse programmer både via ip og usb. Hvad gør jeg galt ? 

ihcipfejl.JPG

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
10 timer siden, Silmansbear skrev:

Jeg fik hentet IHC starter inden på LK og installeret og kan også åbne det og når jeg så skriver controllerens ip/usb kommer hovedmenuen også frem, men lige meget om jeg tilslutter med ip eller usb, siger den blot forbindelse mislykket ?? Kan godt tilgå controlleren via pc klienten og indlæse/udlæse programmer både via ip og usb. Hvad gør jeg galt ? 

ihcipfejl.JPG

Jeg tror vi skal have fat i din maskine - smid en besked.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
3 timer siden, Theis Wybrandt skrev:

Du skal være velkommen. Det er dog blot et nyt stifinder vindue der åbner.

Prøv lige den her nyeste jeg har i test nu :

https://jemi.dk/ihc/files/IHCStarter.exe

Windows defender kan måske godt brokke sig men jeg har ikke købt licens til at få softwaren godkendt hos Microsoft.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
På 23.5.2021 at 15:52 , nutela skrev:

Hej. 

Er helt ny med ihc. så ikke nogle erfaring. 

jeg kan loade mit program i Visual til controller uden problemer. men kan ikke få kontakt når jeg prøver med admistationsprogrammet så får jeg en kunne ikke konnekter

har læst og prøvet en masse på nette. firmware loader kan også opdatere. 

Du må også gerne prøve:

https://jemi.dk/ihc/files/IHCStarter.exe

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok