Hop til indhold
  • 0

HA kan ikke få adgang til IHC, efter upload af nyt visual


kfr
 Share

Spørgsmål

Hejsa

Oplever at når jeg har lavet en opdatering af IHC visual, skal der en genstart af IHC til, før HA kan få adgang til IHC igen.

Er det noget nogen kender til?

Jeg syntes ikke jeg har mulighed for at "logge af" IHC i HA, også derefter logge på igen.

 

/Karsten 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
3 timer siden, kfr skrev:

Oplever at når jeg har lavet en opdatering af IHC visual

Jeg ved ikke helt, hvad du mener med dette. Men hvis du har ændret dit IHC program, og sendt den nye version til IHC controlleren med default settings, så vil IHC Controlleren genstarte. En sådan genstart medfører, at den aktive session fra Home Assistant ikke længere er gyldig, og HA skal foretage login på ny. Hvis det er dit scenarie, så er det nemmeste blot at genstarte Home Assistant, så vil den forsøge login igen.

Husk at tildele hver klient - her HA - sit eget brugernavn og tilhørende kode i IHC controlleren.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0

Tak for svar

Det er det scenarie, du beskriver, men vores IHC genstarter da ikke fordi jeg ændre mit program, det skal jeg aktivt selv gøre.

Så en genstart af HA er ikke nok, det skal IHC også, hvilket jeg gerne vi undgå, specielt ved små ændringer

HA har sin egen adgang på IHC controleren

/Karsten

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok