Hop til indhold
  • 0

Mulige FW 3.03.37 problemer


Yetanother
 Share

Spørgsmål

Hej,

I forbindelse med en opdatering af mit system valgte jeg at FW opdatere mit system til ned seneste 3.03.37 således at mine RS485 dimmere kunne komme på seneste FW. 

Det virkede som om FW opdatering aldrig sluttede korrekt og da controlleren var klar igen var bruger konti nulstillet og alle wireless/RS485 links var unlinket. Controlleren melder dog tilbage at den er installeret med 03.03.37

Jeg kunne linke de wireless enheder igen men controlleren vil ikke linke mine RS485 dimmere igen. Har prøvet at nulstille dimmerene men det gør igen forskel. 

Har forsøgt at uploade den samme FW igen for at se om det kunne løse problemet men her får jeg beskeden "kan ikke hente FWL versions nummeret". 

Er der nogen der har set lignende?

Kan man lave en factory default på sit system?

 

  

Link til kommentar
Del på andre sites

1 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0

Det er nu lykkedes at linke 2 af mine RS485 dimmere ved at frakoble den første dimmer på strengen hvilket ikke giver super meget mening at den skulle være stået af pga en software opdatering. Mistænker stadig at det har noget med opdateringen af controlleren da alle wireless og busenheder skulle linkes på ny. Jeg har prøvet at lave en ny FW update og fabriks nulstille med det image som ligger under download men i begge tilfælde får jeg den vedhæftede fejl. Er der nogen som er stødt på den fejl og hvad var løsningen?

IHC FW update.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok