Hop til indhold

API


spooknik
 Share

Recommended Posts

Jeg har for nylig fik IHC kaptajn kører på min pi4. Det er genialt :D

 

Min idé var at lave en slags web-frontend til IHC . Jeg håbede, at IHC Captain havde en API, som jeg kunne sende data. Lidt som IHC tablet-appen fungerer men ikke på Apple og gratis.

Ved ikke, om det er muligt, men det ville være en god funktion at have.

 

Tak og godweekend!

Link til kommentar
Del på andre sites

55 minutter siden, spooknik skrev:

Jeg har for nylig fik IHC kaptajn kører på min pi4. Det er genialt :D

 

Min idé var at lave en slags web-frontend til IHC . Jeg håbede, at IHC Captain havde en API, som jeg kunne sende data. Lidt som IHC tablet-appen fungerer men ikke på Apple og gratis.

Ved ikke, om det er muligt, men det ville være en god funktion at have.

 

Tak og godweekend!

IHC Captain har jo en frontend brugerflade til web (som gerne skulle virke på alle brugerflade)

I næsten version kommer api'et med ud til fri afbenyttelse.

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, spooknik skrev:

Tak for svaret. Et lille dumt spørgsmål, OpenHab kører i stedet for IHC Captain, eller bruger du begge på samme tid?

Jeg bruger både OpenHAB og Home Assistent side om side til forskellige formål. IHC Captain er en super app, men jeg bruger den ikke så meget, når jeg har de andre. Men det er jo en smagssag.

IHC Captain har den store fordel, at du ikke behøver at sætte dig ind i Linux og andet teknik. Med de andre apps er du nødt til at opbygge et vist minimum kendskab til Linux.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok