Hop til indhold
  • 1

IHC Visual Viewer smider pludselig mærkelig fejl


Yoinkz
 Share

Spørgsmål

Hejsa,

Jeg oplever et mærkeligt problem som lige er opstået. Jeg kan i hvert fald ikke lige komme i tanke om der skulle være gjort eller ændret noget der skulle gøre at jeg får følgende fejl:
image.png.5d8596f84fa9828e9242a5cbd46bf27e.png

Jeg er klar over det med bogstaverne skyldes noget region / sprog og det kan jeg sagtens få til at fungere, men det kommer uanset om det står på fint dansk eller denne version med de sjove tegn. Fejlen her kommer når jeg fører musen ned over "Bryggers / 1.1.10. Spot Loft / Indgang" og det gælder faktisk alle de funtionsblokke hvor jeg fører musen henover.

Jeg har forsøgt med tidligere versioner af mine .vis filer, men jeg får samme fejl.
Er der andre der har oplevet dette - er det noget i Windows der trigger det? Det skal siges at mit program kører fint og alt virker ude på IHC'en. Lige nu kører jeg en Version 2.8.6.

Mange tak.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

  • 0
30 minutter siden, Mikkel Skovgaard skrev:

Ja din XML er fuld af fejl :)

Jamen hvordan dælan kan det pludselig ske. Jeg har jo ikke rigtig rørt denne og fejlen var der ikke tidligere før jeg lukker den op nu, da jeg ønsker at ændre en Wireless Tryk Knap.

Har jeg overhovedet en chance for at kunne rette dette?
Det sker i øvrigt kun ved Mouse over. Hvis jeg med pile tasterne kører henover og klikker, så sker der ikke noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
20 minutter siden, Yoinkz skrev:

Jamen hvordan dælan kan det pludselig ske. Jeg har jo ikke rigtig rørt denne og fejlen var der ikke tidligere før jeg lukker den op nu, da jeg ønsker at ændre en Wireless Tryk Knap.

Har jeg overhovedet en chance for at kunne rette dette?
Det sker i øvrigt kun ved Mouse over. Hvis jeg med pile tasterne kører henover og klikker, så sker der ikke noget.

Du skal have renset din xml :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
15 timer siden, Yoinkz skrev:

Hvor finder jeg denne xml fil henne?
Jeg kender kun til de her .vis filer man kan gemme som.

Når jeg så har fundet xml'en, er der så noget du kan sige jeg skal kigge efter?

Og tak fordi du tager dig tid ^_^

VIS filen er reelt blot en XML fil - du kan sende den til mig så kan jeg evt. se på den. Du kan jo også vedhæfte den her også.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
4 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev:

VIS filen er reelt blot en XML fil - du kan sende den til mig så kan jeg evt. se på den. Du kan jo også vedhæfte den her også.

Findes der en nem måde at "rense" den på? 
Af een eller anden årsag, så skete der noget på på min win10 for et stykke tid siden, hvor karaktersættet ændret sig, så alt hvad der har æøå, det ser meget mystisk ud nu. Og jeg kan åbenbart ikke rettet det, uden at jeg fysisk fjerner produkterne og tilføjer dem igen.. Det er virkelig en dårlig løsning på problemet. Det samme gælder funktionsblokke, men det er lidt nemmere at udskifte disse. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 0
4 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev:

Du kan jo også vedhæfte den her også.

Hej Mikkel,

 

Det er pænt af dig. Hvis det er for meget og det ikke giver mening, så går jeg bare i gang forfra. Kan guskelov have to Viewer åbne samtidig - så kan jeg da begynde på en én til én :blink::wacko:

IHC_Stable_Home_Assistatant_13012021.vis

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette spørgsmål

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok