Hop til indhold

Sonos styring på Ipad


latter
 Share

Recommended Posts

Hej 

Jeg anvender IHC tablet til at styre min installation. 

Har lavet et skærmbillede, hvor det er tiltænkt at Sonos skal styres fra. Er det muligt at lave en knap som er ''Gennemsigtig'' så jeg f.eks. kan trykke på en af radio kanalerne? Eller er jeg ude i at skulle have en af IHC tablets små runde knapper ved hver station? 

Har vedhæftet et udkast af mit skærmbillede. 

Glædelig Jul 

Kristian L 

IHC Tablet Felsted.png

Link til kommentar
Del på andre sites

"Gennemsigtige" tryk findes mig bekendt ikke, jeg har tit brugt gennemsigtige output af tekst og symboler.

Men du kan lave en ny funktionsblok med en ny enum som indeholder alle dine kanaler, så skal du åbne den og vælge dit ønske, og med "usynlige" outputs kan du få udskrevet dit aktuelle valg.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Mikkel Skovgaard skrev:

Del endelig dine findings - her og på facebook siden - så kan andre lære med

Det er lige ud af landevejen, inde i Appen vælger du, i øverste højre hjørne, tekst eller ikon ikonet og trækker det ned på dit billede. Under "Details" vælger du din tekst eller dit ikon for "ON" og sletter alt i "OFF", derefter vælger du den control, ikonet eller teksten skal være linket op til. Control kan både være en in- og output adresse. Lægger du flere ikon eller tekst felter over hinanden vil de alle være synlige, men da vi har slettet alt under "Off", og selvfølgelig sikret os at kun én kan være "On" vil det kun være den valgte der viser noget. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Henning Pedersen skrev:

Det er lige ud af landevejen, inde i Appen vælger du, i øverste højre hjørne, tekst eller ikon ikonet og trækker det ned på dit billede. Under "Details" vælger du din tekst eller dit ikon for "ON" og sletter alt i "OFF", derefter vælger du den control, ikonet eller teksten skal være linket op til. Control kan både være en in- og output adresse. Lægger du flere ikon eller tekst felter over hinanden vil de alle være synlige, men da vi har slettet alt under "Off", og selvfølgelig sikret os at kun én kan være "On" vil det kun være den valgte der viser noget. :)

Nu har jeg lige prøvet det du har beskrevet, men både Ikon og Tekst felterne spejler vel kun tilstanden af den valgte Ind eller udgang? den kan vel ikke fungere som et Input? Det er vel kun hvis jeg trækker et Input fra ''IHC'' delen over. Men så får jeg den runde knap. 

Eller gør jeg noget forkert? 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, latter skrev:

Nu har jeg lige prøvet det du har beskrevet, men både Ikon og Tekst felterne spejler vel kun tilstanden af den valgte Ind eller udgang? den kan vel ikke fungere som et Input? Det er vel kun hvis jeg trækker et Input fra ''IHC'' delen over. Men så får jeg den runde knap. 

Eller gør jeg noget forkert? 

Det tænker jeg ikke, men som jeg skrev i mit første indlæg, så findes "gennemsigtige" tryk mig bekendt ikke. Du kan "kun" få udlæst status af in- og outputs.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loader...
 Share

×
×
  • Tilføj...

Important Information

Privatlivspolitik og We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

1200x630bb.png

ok